Reviews over Naerum

Goeie camping, dicht bij Kopenhagen.

Heidi,
    28-9-2011

Zelden dicht bij een grote stad zo'n goede camping aangetroffen. Hele vriendelijke mensen, zelfs in de lunchpauze konden we gelijk inchecken. Zeer behulpzaam met informatie over het openbaar vervoer. We kregen ook een goeie plaats waar de camper geen last zou hebben van drassigheid vanwege de vele regen. Vanaf de camping ben je snel bij de bushalte waarvandaan een prima busverbinding is naar hartje Kopenhagen. De staplaatsen zijn ruim, sanitair is netjes, je kunt er koken op een beetje rare gastoestellen maar de zitkamer is erg gezellig. Internet is wat aan de dure kant en stroomvoorziening is 10A.