Camping Lystskov

2008

Kleine hutjes

Jan
26-8-2008

Hutjes zijn klein en de matrassen in de stapelbedden veel te dun. Je gaat er 's ochtends vroeg uit omdat je niet meer weet hoe je moet liggen.

Hutje op zich ook erg klein. Wel betek en pannen maar gee kooktoestel in de hut. Koken moet in de keuken van het sanitair gebouw waar ruim voldoende kookplaten zijn.

Ligging aan drukke weg en vlakbij bos.

Kampwinkel alleen voor ijs bier en fris. Midgetgolfbaan op camping

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Lystskov in Korsør, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Lystskov zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.