Reviews over Korsør

Eenvoudig hotel

Rachel,
    18-8-2013

Kamer was proper, maar kon beter. Er zat een spin op het plafond.

Badkamer was verouderd, wc zou vervangen mogen worden..

Douchen doe je gewoon achter een gordijn, de vloer ligt dan nat na afloop..

Groot danhostel met weinig gasten

Maurits ,
    13-11-2012

Al fietsend door Denemarken legden wij aan bij Svenstrupgaard, een Danhostel in Svenstrup, nabij Korsor. Het is een groot jeugdhotel in wat oudere gebouwen. Wij waren de enige gasten. Er was die avond niets te eten, maar via een pizzakoerier uit Korsor werden onze magen toch gestild. Het hostel ligt vlakbij zee, waar je mooi uitkijkt over de Grote Belt en de imposante brug, die naar Jutland loopt. In Svenstrup zelf is niets te doen, maar als je voor de rust en de ruimte komt zit je hier goed. Of zomaar, als passant. Prima, maar eenvoudig.

Kleine hutjes

Jan,
    26-8-2008

Hutjes zijn klein en de matrassen in de stapelbedden veel te dun. Je gaat er 's ochtends vroeg uit omdat je niet meer weet hoe je moet liggen.

Hutje op zich ook erg klein. Wel betek en pannen maar gee kooktoestel in de hut. Koken moet in de keuken van het sanitair gebouw waar ruim voldoende kookplaten zijn.

Ligging aan drukke weg en vlakbij bos.

Kampwinkel alleen voor ijs bier en fris. Midgetgolfbaan op camping

Korsør scoort een 7 uit 10, op basis van 1 reviews