Hotel Wakeup Copenhagen Carsten Niebuhrs Gade

Hotel Info

• Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Wakeup Copenhagen Carsten Niebuhrs Gade voor je op een rij gezet:

21 reviews over Hotel Wakeup Copenhagen Carsten Niebuhrs Gade

• 7E. Bolk-Tavenier27-07-2019

Het nodige in in netheid en compactheid bij elkaar

Voor een stedentrip is dit een prima plek om te overnachten. Wij waren met 3 personen. Tijdens het boeken was ons al duidelijk dat we in een kleine maar nette kamer zouden komen te slapen. In de kamer is een keurige matglazen sanitaircabine gebouwd. Voor de 3e persoon is een 2 delig matras beschikbaar. De 2 persoonsbedden zijn comfotabel. De kamer was voorzien van een goedwerkende airco en tv. Het ontbijt is voldoende, zij het in een rumoerige ruimte. Net om de hoek bij het hotel vertrekt 1 van de 3 wel bekend "hop on, hop of" bussen. Met deze bussen kun je van 3 verschillende prachtige rondritten door Kopenhagen genieten.

• 2018
    7L.15-04-2018

Prima

Klein hotel, gunstig gelegen. Vriendelijk personeel. Vanaf het hotel kun je lopend of met de bus naar het centrum. Ontbijt is minimaal, maar prima om de dag mee te beginnen. Kamers zijn erg klein en gehorig, niet voor herhaling vatbaar!

• 9PvK05-01-2018

Top locatie, prima hotel!

Top! Nieuw, schoon, modern. Fantastische locatie: alles op loopafstand midden in het centrum op steenworpafstand van Nyhavn. Kleine kamers (12m2), maar wat heb je nodig bij een stedentrip. Goeie bedden, lekkere douche. Aanrader!!

• 2017
    10Monique21-06-2017

Super hotel

Voor 6dgn er geweest was top Kamer klein maar schoon en alles heel goed , wij zelf weinig op kamer geweest Vanaf station 10_15 minuten lopen Geen zwembad Ontbijt met glutenvrij dieet super netjes Personeel erg vriendelijk en netjes

• 6Marion Meij10-04-2017

Goed schoon hotel kleine kamer, maar voldoende.

Prima gelegen in city van Copenhagen. Schoon 5 min. Van metro. En Nyhavn. Rechtsom de hoek de Aldi. Want een wijntje of biertje is 3x zo duur als in Nederland. Maar is bekend van Scandinavische landen. Goed ontbijt met zeer vriendelijk personeel. Jammer dat er geen barretje in het hotel is. Maar een heel goede uitvalsbasis. Aanrader is een fietstour met Baya fietstour en een boottocht van een uur met gids. Leuk is papiereiland (alleen per fiets of lopend) ontdek ook de leuke wijk Vestibro. Goed restaurant is Mother. En botanische tuin Let op hotel heeft geen bord opzij hangen alleen letters op de gevel. Moeilijk te zien er staat een ander gebouwl voor.

• 8Gewoonthuis19-03-2017

Goed budgethotel

Goed gelegen, piepkleine kamer, goede wifi, schoon, nieuw, betaalkuisje voor koffer in kelder. Enigste minpuntjes zijn dat je niet naar het hoteltoilet kan zonder kamersleutel, en wij vonden het wat flauw dat je alleen tegen meerprijs (45 euro) upgrade smorgens al om 9:00 ipv. 15:00 kan inchecken (wij hadden een vroege ochtendvlucht) maar anderen zullen hier vast blij mee zijn.

• Oude reviews

8paula08-12-2016

Prima hotel, dicht bij centrum, efficient

Kamer klein maar alles aanwezig, alleen 2-persoonsbedden, evt. familiekamer met extra bed op de grond, goede wifi, uitstekend ontbijt. Onpersoonlijk, maar goede uitvalsbasis.

Met oudere kinderen

• 8Linda en Bert02-05-2016

Modern, dichtbij centrum, heerlijk gezond ontbijt

Mooi, modern hotel met alle comfort. Design kamer met mooie nieuwe douchecabine en prima bed. Werd iedere ochtend opgemaakt en gereinigd. Heerlijk en gezond ontbijt met voor ieder wat wils. Vriendelijk personeel. Enige wat we misten was een loungeruimte/bar die je 's avonds kunt bezoeken. Drankjes haal je bij de receptie en gebruik je op de kamer.

• 8Karen26-04-2016

Geschikt voor stedentrip

Het hotel ligt vlak bij de metro en heel centraal, op 3 minuten lopen van Nyhavn en Stroget. Ontbijt is prima: vers brood, ham, kaas, zoet beleg, fruit en koffie/thee/melk. Het hotel heeft verder een leuk modern aanzien. Omdat we er alleen kwamen om te slapen en douchen, vonden wij de kleine kamer geen probleem. Erg schoon en vriendelijk personeel. Prijs/kwaliteit gewoon perfect, zeker voor de (dure) Deense begrippen.

• 9Jermain25-01-2016

Volgende keer weer

Goed hotel voor de juiste prijs

Met vrienden

0 tips over Hotel Wakeup Copenhagen Carsten Niebuhrs Gade

1 vraag over Hotel Wakeup Copenhagen Carsten Niebuhrs Gade

• marjan, 12-03-2012

Vliegveld

Ik had een vraag: Weet iemand hoe je vanaf het veld van Kopenhagen bij het wake-up hotel kunt komen? Is het met de trein makkelijk of met een ander voertuig?

marina, 11-07-2012

Ga met de Metro vanaf het vliegveld naar Norrebro en pak bus 11a die komt langs het Wake-up hotel. Ook bij movia (via google) de kopenhaagse openbaar vervoer maatschappij. Ook op google maps en dan naar Routebeschrijving en dan kies dan vliegveld en dan het adres van Wake-up hotel. Dan zie je de snelste route wel op het busje klikken

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming