Hotel The Square

Hotel The Square
7,8

Laatste review

Hotel aan zeer drukke weg, geluidsiolatie absoluut onvolvoende, daardoor slechte nachtrust gegarandeerd. Nooit meer.

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Airco
Parkeren mogelijk
Kinderopvang

11 reviews over Hotel The Square in het Nederlands

Hotel aan zeer drukke weg

Klas
22-5-2014

Prima hotel op een superlocatie!

Wieteke
30-11-2011

Vooraf schrok ik wat van de reacties van veel gasten die niet erg positief waren over het hotel. Van slechte service tot overvolle eetzalen en noem maar op. Na een weekend te hebben doorgebracht in The Square heb ik geen idee waar deze mensen over praten. Ze zullen thuis wel weinig gewend zijn...The Square is een prima hotel; de kamers zijn erg schoon en modern ingericht, ontbijt is prima. Locatie is super, het hotel ligt aan het begin van de bekende winkelstraat Stroget, naast pretpark Tivoli en op 2 minuten lopen van het Centraal Station. Kortom; the Square is een aanrader voor een citytrip of zakenverblijf!

Prima

Els
3-3-2011

Hotel The Square is een prima hotel. Leuke dingetjes in de inrichting, wij waren er rond de kerst tijd. We kregen een kleine gratis upgrade i.v.m. de vertragingen met de vluchten door de sneeuw. Hierbij hoorde dat je eerder kon inchecken. Als je de goedkopere kamer hebt mag je pas je later inchecken maar ze hebben wel een ruimte waar je je koffer kunt parkeren. We hadden een kamer aan de achterkant, de binnenplaats. Lekker rustig. Het kan zijn dat in de zomer de afzuigers inderdaad gaan irriteren als je de ramen op hebt. Maar volgens mij was er airco in de kamer (zeker weten doe ik dat niet). Ideaal gelegen. 5 minuten lopen van het centraal station. 3 minuten van de vvv. 2 minuten lopen van Tivoli. 1 minuut lopen van de winkelstraat. Lekker ontbijt met broodjes, muesli, fruit enz. Vriendelijkheid van het personeel wisselde. De ene was vriendelijker dan de ander.

nooit meer

Josephina
7-2-2011

Wij hebben de laatste jaren diverse keren in dit hotel gelogeerd, echter het niveau daalt dramatisch. Een "uitgekleed" ontbijt in een overvolle niet schone eetzaal.

Bij het inchecken bleek de kamer niet klaar te zijn, er werd tegen bijbetaling een upgrated room aangeboden. Nog nooit hebben we in zo'n kleine kamer aan de achterzijde van het hotel boven de doorlopend zoemende afzuigers geslapen...

Elke ochtend lange rijen voor de uitcheckbalie.. kortom veel te weinig personeel.

dit was de laatste keer!!

Prima citytrip hotel

famwarmenhoven
24-9-2010

Centraal in de stad goed ontbijt en service kamers goed alleen zachte bedden.

Op raadhuis plein heb je openbaar vervoer taxi en de hop/of bussen en we hebben een dagtrip zweden gedaan (lund malmo) heen boot terug via brug.

Prima hotel voor stedentrip

MRS Zuiderwijk
15-8-2010

Goed hotel midden in het centrum, naast Tivoli aan het raadhuisplein. De kamers zijn voor 2 pers prima voor drie wordt het al gauw te krap ( zoals altijd). De bedden zijn een beetje zacht maar niet 'te'. De badkamer is netjes en praktisch. Het ontbijtbuffet is zeer uitgebreid en wordt ook goed aangevuld. Direct naast en achter het hotel zijn een aantal gezellige barretjes met in het weekend live muziek: dat kan 's-nachts nog wel eens tot overlast zorgen: goede oordoppen mee dus... Pinautomaat om de hoek. Naast de deur een winkel waar allerlei goedkope zaken verkopen zoals paraplu's, oordoppen, flesjes water, naaigarnituurtje, regenjasjes ed. Geen must, maar wel handig.

2008

Perfecte ligging, aan het raadhuisplein, midden in het centrum en op loopafstand van alle bezienswaardigheden. De bus naar de luchthaven stopt voor de deur. Leuk ingericht en erg schoon. Prima uitvalsbasis voor een korte citytrip.

2006

Leuk, kindvriendelijk hotel

Flo
11-9-2006

Leuk, kindvriendelijk hotel. Zeer centraal gelegen. Ontbijt was goed en er zijn kinderstoelen aanwezig. Vrijdagavond (tot ongeveer 1 uur 's nachts) wel wat muzieklawaai van de Ierse pub.

2005

Goed 3 sterren hotel, dicht tegen vier sterren aan. Nieuw en zuiver, met een leuke design sfeer. Sommige kamers zijn wel erg klein, tip boek of vraag om een kamer op de hoogste verdieping (deze hebben leuk stadsterras).

Super !!!!!! Alles in de buurt

Mark
6-4-2005

Super !!!!!! Alles in de buurt. 5 minuten lopen van Centraal station. Direct aan Radhusplatsen, waar het "allemaal" gebeurd.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Square in Kopenhagen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Square zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.