Hotel SP34

8,2

We hebben een aantal aanbieders voor SP34 voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel SP34 in het Nederlands

Met vrienden

Mooi hotel, veel te kleine kamer

Anna
2-5-2018

Het hotel is prima gelegen en heeft mooie algemene ruimtes. Het ontbijt is uitstekend en de bediening is erg vriendelijk. Wat tegenviel is de hotelkamer. Deze was erg klein voor 2 personen en zeker geen 4 sterren waard. Ook de badkamer was dusdanig klein dat je met beleid moest douchen omdat anders alles nat werd.

Daarentegen is het erg schoon en netjes. Wat we ook een minpunt vonden was de (oude) lift. Daar kon je met 3 personen ternauwernood in.

Kortom een mooi hotel, goed gelegen maar onze kamer (404) was te klein voor een 4 sterren hotel.

Ideale ligging, super boutique hotel.

sabrina1980
27-10-2016

Ideale ligging op loopafstand van het centrum.

Trendy, nieuw, mooi boutique hotel.

Kamers klein maar groot genoeg en erg mooi.

Goed werkende wifi

Gratis wijntje tussen 5 en 6uur

Burger restaurant wat in het hotel gevestigd zit, is echt geweldig met de lekkerste burgers en cocktails die je gewoon ook in het hotel kunt nuttigen...ideaal vonden wij.

Kortom ga je naar Kopenhagen kijk niet verder en kies voor SP34!!!

Prima hotel op goede locatie

Judith
25-3-2016

Prima hotel in centrum Kopenhagen. Alle bezienswaardigheden op loopafstand en veel leuke restaurants en barretjes in de buurt. Smalle gangen en kleine lift. Wij hadden een kleine kamer, geen probleem want toch veel tijd in de stad, maar kan me voorstellen dat mensen dit erg krap vinden allemaal. Regendouche = fijn! Fijne bedden. Heerlijk ontbijt met allemaal verse producten, gezond en erg lekker, zoals verschillende soorten brood, verschillende sapjes etc. Eitje kun je laten bakken. Iedere dag happy hour om 17 uur, met gratis glaasje wijn. Gezellige plek. Hotel heeft 2 restaurants 'in house'. Wij zijn iedere avond de stad in gegaan om te eten, maar kan me voorstellen dat mensen dit erg handig vinden. Prima wifi op de kamer. Ze waren verschillende kamers aan het verbouwen toen we daar waren. Hebben we geen last van gehad want we waren toch op pad.

We hebben een aantal aanbieders voor SP34 voor je op een rij gezet:

Stedentrips.nl
Stedentrips.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SP34 in Kopenhagen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SP34 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.