Hotel Selandia

11 reviews over Hotel Selandia in het Nederlands

Top plek

michelle
7-8-2012

De accommodatie ligt lekker centraal. Op zo'n 5 minuutjes lopen van het Tivoli en het treinstation. Ideaal dus. De kamers waren enigszins ouderwets, maar wel gewoon schoon. De douche en toiletten deelde je met de verdieping. Deze waren erg klein en er waren er maar heel weinig. Het ontbijt wat super, erg veel keuze en erg lekker. De balie medewerkers waren erg vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd Met vrienden in mei 2011

goedkoop hotel, moet geen hoge eisen hebben

jacq2208
1-7-2011

wij vonden 't een prima hotel voor 3 nachten als je weinig op je hotelkamer wil vertoeven ! Kopenhagen is erg leuk dus dat was voor ons geen punt. Kamer is erg klein, bedden wel ok.

Gereisd Met partner in juni 2011

Goedkoop alternatief in Kopenhagen.

Vincent
12-12-2010

In december 4 nachten verbleven in dit hotel. Ligging vlak bij het centraal station is ideaal! Met de trein en metro reis je gemakkelijk en relatief goedkoop door heel Kopenhagen. We een tippelzone precies voor de deur van het hotel, verder geen overlast van gehad. Service is OK en het ontbijt is uitstekend, kan eigenlijk niet beter voor deze prijs. Mijn kamer had geen eigen douche/toilet. Een douche op de gang vind ik geen probleem maar de ruimte is wel erg krap, geen fatsoenlijke plek om je kleren en handdoek op te bergen, maar gewoon op de wasbak gelegd in een plastic tas. Met kinderen zou ik dit niet boeken.

Gereisd Alleenreizend in Wed Dec 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We hebben een aantal aanbieders voor Selandia voor je op een rij gezet:

Volgende keer een ander hotel!

tamara
11-11-2010

Het was lekker dicht bij het centraal station.Omdat wij een treinreis deden was dit ideaal.

De gezamelijke douches waren heel slecht onderhouden.Vies en klein, net zo klein als een wc!Ik mocht gebruik maken van de magnetron in de keuken van het hotel om de flesjes van de baby in onze magnetron sterilisator te steriliseren, die magnetron was te vies om aan te pakken.Aangekoekte etensresten bedekten de binnenkant van de magnetron!

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2010

Redelijk

Sharon
15-9-2010

Kopenhagen is een hele mooie stad. We hebben ons prima vermaakt! Het hotel was ook erg goed. Alleen ligt het in een raar buurtje.. De rosse buurt was dat vroeger. Tegenwoordig mag dat niet meer. Alleen voor het Selandia Hotel, staan nog meiden te tippelen.. Niet echt een leuk idee als je 's ochtends het hotel uit stapt om even ergens heen te gaan. S'avonds hebben we wel even wat cafeetjes bezocht.Ook erg leuk. Alleen kan je niet als meisje zijnde normaal daar over straat heenlopen.. De mensen kijken daar zo overdreven naar je, dat je er bijna bang van word.. En pas op voor mensen die s'nachts om drugs vragen.. blijf kalm, en geef geen grote mond. Want je bent in het buitenland.. Je weet nooit wat zo'n gast terug zegt of doet.

Groetjes S.

Gereisd Met partner in juli 2010
2008

Goed hotel voor weinig

Sabine
9-7-2008

Goed hotel voor weinig. Nette kamer met douche en toilet. Makkelijk te bereiken, mooi in het centrum en vlakbij station. Prijs-kwaliteitverhouding is oke.

Gereisd Met vrienden in Wed Jul 09 2008 07:24:09 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Uistekende prijs/kwaliteit verhouding: voor weinig geld in

Felix
5-4-2008

Uistekende prijs/kwaliteit verhouding: voor weinig geld een redelijk hotel in hartje Kopenhagen. Ontbijt prima, kamers 'redelijk' maar netjes en gratis internet.

Gereisd Met partner in april 2008
2007

De algemene ruimtes doen ongezellig en oud aan, maar de en

chantal
27-11-2007

De algemene ruimtes doen ongezellig en oud aan, maar de kamer was gezellig met een goed bed en goede verlichting . Verder is alles in dit hotel was afgeleefd en vergane glorie. Gezien de goede prijs is dat ook niet zo erg, maar we hadden toch wel wat meer verwacht. Ontzettend vervelend dat ons niet van tevoren duidelijk gemaakt was dat we een kamer ZONDER douche/toilet hadden. De gezamenlijke douche is ter grootte van een toilet en compleet claustrofobisch. Personeel is niet onvriendelijk maar ook niet hartelijk. Het is een hotel met weinig klasse, maar gelukkig slaap je er alleen maar (als je niet te luidruchtige buren hebt, want de kamers zijn erg slecht geisoleerd....)

Gereisd Met partner in november 2007

Goed verblijf hier gehad

Claire & Bouke
25-7-2007

Goed verblijf hier gehad. Hotel ligt dichtbij station wat wel makkelijk is en daardoor kun je alles ook redelijk goed bereiken. Kamers waren prima, wel met badkamer erbij genomen. De bedden waren geweldig. Wel soms wat geluidsoverlast van kamers er naast, maar niet heel erg. Maar geluid van buiten af viel mee als je hoog zit. (3de vedieping) Kopenhagen is een prachtige stad en net een sprookje als je er bent met sneeuw. prijzen wel aan de hoge kant. Hotel heeft prima prijs voor wat je krijgt.

Gereisd Met partner in Wed Jul 25 2007 10:54:15 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2006

Prima hotel voor een prima prijs

M. Kooij
16-9-2006

Prima hotel voor een prima prijs. Het geheel is niet supermodern maar wel erg prettig. Ruime kamers. Buurt is gehorig ivm rosse buurt, maar zeker niet onveilig. Vlakbij centrum en Tivoli. Geweldig ontbijtbuffet met alles erop en eraan incl. heerlijke Danish pastry. Receptiemedewerkers vriendelijk en behulpzaam. Gratis internet in de hal.

Gereisd Met partner in Fri Sep 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Selandia in Kopenhagen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Selandia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.