Hotel Scandic Copenhagen City

7.3Goed

Hotel Info

• Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Scandic Copenhagen City voor je op een rij gezet:

8 reviews over Hotel Scandic Copenhagen City

• 7G.Peeters18-09-2015

in orde

Gemiddeld hotel dicht bij centrum . Vraag kamer die niet naast liftschacht ligt. Is duidelijk hoorbaar. Op bovenste verdieping mooi uitzicht over stad en ook richting Zweden.

Anders

• 6M04-09-2011

Vergane glorie

Wat een oud hotel, hier is sinds de bouw niets meer aan opgeknapt of verbeterd.

Zakelijk

• 7Raili22-07-2011

De kamer was niet voor een viersterren hotel

Ze zijn bezig met de renovatie en volgens mij is het op 2012 mei gerenoveerd. Het hotel heeft het ook hard nodig. Het sanitair is gedateerd. Het ontbijtbuffet was voortreffelijk.

Met jonge kinderen

• 8Prudent25-07-2010

Goed hotel zonder meer

Goede prijs kwaliteit verhouding. Een aanrader. Ontbijt is meer dan ok. Personeel is behulpzaam in verschillende talen

Zakelijk

• 6Monique27-04-2010

Niet voor ons!

Met moeders op stap. Ervaring met Scandic hebben we, dus de verwachtingen zijn hoog. Helaas ligt het hotel net buiten het centrum, terwijl we verwacht hadden in het centrum te zitten. Een wandeling van 10 minuten brengt je op het Raadhuisplein, maar de leuke locaties liggen allemaal een stuk verder weg (koninklijk paleis, zeemeermin, etc.). Het hotel had goede bedden, maar onze kamer was van het kaliber 'oude sannie'. Een teleurstelling voor mijn moeder, die mij op dit weekendje heeft getrakteerd. We hebben geluidsoverlast van de lift, en de mechanische ventilatie suist een paar octaven te hoog. De receptie gaat niet goed om met onze klachten, neemt het niet serieus. We zullen niet weer aankloppen in deze hotelketen. Verder was het ontbijt prima. Ook één keer gedineerd: een prima maaltijd, niets bijzonders.

Met oudere kinderen

• 8piet19-08-2009

Goed voor een weekendbreak

Groot hotel met 400+ kamers. Ontbijt inbegrepen in prijs en is goed. Kamers zijn in orde, internet aanwezig. Perfecte ligging, 5 minuten lopen naar Centraal Station en Tivoli, 2 minuten naar Vesterport station.

Anders

• 7Brink26-06-2009

Scandic Copenhagen - Vester Søgade 6

Hotel ligt dicht bij het centraal station en het centrum van Kopenhagen. Hotel is vrij groot, heeft 17 verdiepingen en zo'n 25 kamers per verdieping. De 16e en 17e verdieping hebben nog een (heel) oude inrichting. De kamers zijn daarom ook veel goedkoper. Wij hadden een twee persoons kamer op de 16e met uitzicht op het centrum. Het ontbijt is goed verzorgd en je hebt ruime keuze. In de entreehal staan vier computers met gratis internet.

Met vrienden

• 9HDalem26-05-2006

Een van de vele Scandic-hotels. De kamers zijn redelijk ruim (1502 en 1307) met mooi uitzicht (andere kant is zicht op de oude stad) op een binnenhaven/water. Ontbijt is ruim voorzien maar niet overdreven. Lokatie is redelijk dicht bij het centrum en makkelijk bereikbaar met openbaar vervoer. Prima slaapplaats.

Familie

0 tips over Hotel Scandic Copenhagen City

0 vragen over Hotel Scandic Copenhagen City

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
      • Eten en drinkenLunch

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
      • Betaalde wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
      • KeukenKeuken
      • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
      • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
      • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, VIP area
      • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna
      • Wellness behandelingenMassages