Hotel Richmond

5 reviews over Hotel Richmond in het Nederlands

zeer goed

wim
1-2-2016

zeer goed ligging ( vlak aan metrostation ). mooie ruime kamers en zeer uitgebreid ontbijtpakket. zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding!

Gereisd Met vrienden in juni 2015

slechte prijs/kwaliteit

jack
23-10-2015

De kamer was een soort suite, meubilair en stoffering wat gedateerd. In de badkamer geen stopkontakt. Fohn naast de TV die dan als spiegel moet worden gebruikt. Uitgebreid ontbijtbuffet. Wifi kan wat instabiel zijn.

Gereisd Alleenreizend in Mon Jun 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Eenvoudige kamer

Manon
22-9-2014

Eenvoudige kamer, het bed is prima, maar de badkamer is nodig aan vervanging toe. Het toilet heeft vieze plekken, de douche lijkt eerder met schimmel te maken hebben gehad. Een kleine ruimte.

Gereisd Met vrienden in Mon Sep 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Stedentrips.nl

Prijs kwaliteit niet in verhouding

Inge
11-5-2013

Echt een hotel voor een grote stad. Badkamer niet schoon, lakens met vlekken. Groot gezamelijk balkon wat je deelt met de rest van de kamers. Goed ontbijt!!!!!!!! Perfecte ligging.

Gereisd Met partner in mei 2013

gunstig gelegen

Anny Op 't Veld
30-5-2012

Het Richmond ligt een kleine 100 meter verder dan het nieuwe Best Western Hotel. Niet ver van het centrum en Tivoli tuin. Er liggen veel eettentjes en restaurants in de buurt en wij deden alle attracties te voet wat goed te doen was. De kamers waren klein maar goed verzorgd. Er was gratis Wifi internet maar dat stelde niet veel voor. Het duurder uren voordat een site geladen was. Maar een berichtje zenden kost algauw enkele uren geduld. Een tip neem de computer onder in de foyer die heeft een LAN verbinding.

Gereisd Met partner in Sat May 26 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Stedentrips.nl

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • VerzorgingLogies-ontbijt

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
  • Betaalde wifiGehele hotel

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesFietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Richmond in Kopenhagen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Richmond zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.