Hotel Radisson Blu Royal Kopenhagen

Hotel Radisson Blu Royal Kopenhagenstersterstersterster

8Fantastisch

Denemarken, Seeland & Kopenhagen, Kopenhagen

Op vakantie geweest naar Radisson Blu Royal Kopenhagen?

8Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Radisson Blu Royal Kopenhagen voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

5 reviews over Hotel Radisson Blu Royal Kopenhagen

• 2018
    8Fam. Schievink12-08-2018

Geweldige stad om te bezoeken. Prachtig.

Erg goede service en bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Mooie schone en ruime kamers. Minder is het geluid dat te horen is die de liften genereren. Daar kun je soms wakker van liggen. Een uitstekende uitvalsbasis om de stad te bezoeken. Met de bus of metro in no time op de meest interessante plekken en goedkoop. Het Thai restaurants in het hotel is minder. Geen zwembad.

Gereisd met partner in augustus 2018

• Oude reviews

8DanaR17-03-2015

Top hotel!

Wij zijn hier 4 nachten verbleven. Top locatie vlakbij het trein station en alle bezienswaardigheden zijn op loop afstand.Wij zaten op de 7e verdieping, mooi uitzicht over de stad wanneer het helder is kun je erg ver kijken. Momenteel wordt er tegenover het hotel wel flink wat verbouwd maar hier hebben we weinig last van gehad. De kamer beschikt over koffie ent hee faciliteiten en over een ligbad. In de badkamer heb je zelfs vloerverwarming. Wanneer wij weer naar kopenhagen gaan, gaan we zeker weer naar het radisson. (het ontbijt is wel erg duur dus wij hebben gewoon buiten de deur ontbeten (er zit genoeg in de buurt) wifi was voor elke gast gratis

Gereisd met vrienden in maart 2015

• 8Randy06-11-2010

Extravagante kamers, goeie service, mooi uitzicht

Dit hotel is een van de hoogste gebouwen van de stad. Van ver kun je het al zien liggen. Het uitzicht vanuit de kamer is met mooi, helder weer echt geweldig. Zo kon ik over de hele binnenstad heenkijken, richting de cruiseschepen kijken en zelfs Zweden was te zien. De kamer is apart ingericht met een grote met graffiti bespoten kolos waarin een tv en minibar zijn ingebouwd. Dit gevaarte is niet te verplaatsen. Er is een modern buro van glas, een zitje met tafeltje en een volledig met mozaiek betegelde badkamer. Het zwembad bevind zich in een openbare sportschool en is niet al te groot, niet echt modern en best koud. De sauna is groot en daarentegen lekker warm. Het ontbijt is uitgebreid, weliswaar druk maar prima georganiseerd. Er was sprake van rookontwikkeling door zwaar verbrand brood in het broodrooster maar de sprinklers gingen gelukkig niet af. Ik mocht een late check out doen waarvoor ik niet hoefde te betalen. Ook mocht ik bij uitzondering gratis internetten. super service!

Alleen gereisd in juni 2010

• 7Marcel12-07-2007

We zijn eenmalig uitgeweken naar dit hotel, daar het Marriott volgeboekt was. De prijs/kwaliteit verhouding laat zeer de wensen over. Het ontbijt was zeer beperkt. Eveneens werden we zeer onvriendelijk te wordt gestaan bij de receptie. Men bleef ons voortdurend in het Deens aanspreken, ondanks het feit dat we aangaven alleen Engels te spreken.

Zakelijk gereisd in juni 2007

• 9chris03-05-2005

Dit hotel ligt vlakbij het station en het centrum van Kopenhagen. Mooie ruime business class kamer met een schitterend uitzicht over de stad. Separaat ontbijt op de 20e etage. Wel duur met ruim 220 euro per nacht. (Standaard kamers zijn goedkoper.)Ik zou er zeker terugkomen.

Gereisd in mei 2005

0 tips over Hotel Radisson Blu Royal Kopenhagen

0 vragen over Hotel Radisson Blu Royal Kopenhagen

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
      • RokenToegestaan

• Soort gerechtenVegetarisch

• Gratis wifiOp de kamer

• WinkelsCadeauwinkel
      • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
      • Room Service24 uurs service, Aanwezig
      • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
      • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig
      • Wellness behandelingenMassages