Hotel Loven

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Loven voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Loven in het Nederlands

Met vrienden

Niet veel bijzonder

Pieter
5-8-2015

De reis was vooral in kader van Europese uitwedstrijd van voetbalploeg waar ik voor supporter dus zochten we een goedkoop verblijf voor 2 nachten. Wij zijn uitgekomen bij Hotel Loven en we hadden wat we nodig hadden.

Douche, Toilet en bed. Centraal gelegen dus voor het drukke centrum is dit een ideale ligging.

Als het voor dezelfde aangelegenheid is zou ik nog terug gaan. Als ik echt voor citytrip van meer 2 nachten zou gaan lijkt mij dit zeker geen aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Loven in Kopenhagen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Loven zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.