Hotel Kong Frederik ****

Weer vandaag2°-4°

4 reviews over Hotel Kong Frederik in het Nederlands

Super locatie

Line, 26-8-2016

Lekker ontbijt, perfecte locatie.

Prima kamer, aardig personeel.

Alleen de badkamer is gedateerd, erg klein en onhandig.

Locatie: direct aan het Strøget vlak bij Tivoli

j.vdillen, 26-10-2013

Ideale locatie vlak aan de hoofd winkelstraat, en vlak bij Tivoli. Een ideale start voor wat sightseeing in Kopenhagen. Badkamer was wel heel erg klein en daardoor was het bad eerder lastig dan praktisch. Bad is als je niet te lang bent ook alleen als zitbad te gebruiken.

Hotel heeft een mooie atrium en de kamers worden redelijk goed schoongemaakt.

Prima centraal gelegen hotel

Patrick, 5-8-2013

Oud, soms wat gedateerd, hotel in het centrum van Kopenhagen, vlakbij de Stroget. Ideaal als uitvalbasis voor het bezichtigen van de bezienswaardigheden. Kamer is klein, maar schoon en de bedden waren goed. Prima Italiaans restaurant en relatief goedkoop, voor Deense begrippen,

Kong Frederik

van Rekom, 3-5-2010

Net terug van een lang weekend Kopenhagen. We verbleven in Kong Frederik (3=2) Een prettig hotel, vijf minuten van Stroget en Tivoli.

Mooie kamers, wel erg warm. Heerlijke boxspring bedden, mooie badkamer met stortdouche, gratis kluisje en minibar aanwezig. Aan de straatkant is het wel wat luidruchtig en aan de binnenplaats hoor je duidelijk stemmen als mensen daar nog wat zitten te drinken.

Het ontbijt vindt plaats in een knusse eetzaal. Heerlijke kaneelstangels, danish brood, sap, ei, yoghurt én een ingewikkelde kaasschaaf.

Parkeren hebben we een eindje verder op gedaan op advies van de receptie (wel even je spullen uitladen) en daar konden we vanmorgen zo weer uitrijden daar de slagboom open was (soms zit het mee) Dit was zeer welkom na de dure dagen in Kopenhagen.

We hebben een aantal aanbieders voor Kong Frederik voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kong Frederik in Kopenhagen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kong Frederik zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kong Frederik scoort een 7.69 uit 10 op basis van 20 reviews.