Hotel Euroglobe

Kleine hotelsWeer vandaag13°10°
Hotel Euroglobe

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Euroglobe voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Euroglobe in het Nederlands

Met vrienden

Nooit meer!

Eva Appel
27-9-2017

Het hotel is niet onderhouden.De foto,s tonen niet de werkelijkheid.

De matrassen zijn vies,en je voelt de veren van het matras.Kussens zijn vies. In de gezamenlijk douche spuit het water ook uit de leidingen, alles wordt nat.De haren van alle douche gebruikers vindt je overal.Het gezamenlijke toilet is smerig,wordt 1x in de 2 dagen schoon gemaakt.De kozijnen van de ramen zijn verrot.De deuren klemmen en het is zeer gehorig op de kamer. Tapijt is kapot en vies .Geen idee of de kamers ooit schoongemaakt worden,overal ligt stof.

De luxaflex voor de ramen is stuk, hangt scheef en gaat niet helemaal naar beneden.Kamers zijn dus s,nachts erg licht.

Je krijgt 1 broodje bij het ontbijt, met kaas en salamie en boter en jam.Het ligt klaar in een warme kamer, niet afgedekt. Alles ,dus ook de salamie en kaas , is warm.Absoluut niet hygiënisch en waarom 3 soorten beleg als je maar 1 broodje krijgt.Er is geen koffie.Alleen waterige limonade en thee.Nog nooit een hotel gezien wat zo smerig en slecht onderhouden is.Het enige positieve is de relatief goede ligging.Maar daar betaal je dan ook enorm veel geld voor.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Euroglobe in Kopenhagen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Euroglobe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.