Hotel Copenhagen Strand

Hotel Copenhagen Strand
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Copenhagen Strand voor je op een rij gezet:

22 reviews over Hotel Copenhagen Strand in het Nederlands

Mooie lokatie centraal in het centrum

jeldau
29-12-2015

Mooi hotel , centraal, voor de deur fietsen te huur, de kamer waren sfeervol maar klein, wij waren er met kinderen , hadden twee kamers met tussen deur.Het ontbijt was super, veel verse fruit, yoghurt, vlees verschillende soorten kaas, geweldig.nadeel je moet in de omgeving parkeren, wij hadden gelukkig plek voor de deur, maar daar betaal je flink voor. WiFi gratis , is prima verbinding

Aankomst prima, meteen in kunnen checken, om 12:00 was de kamer al klaar. De basic kamer was wel erg klein, geen plek om overdag te kunnen verblijven. Er kan eigenlijk geen extra bed bij geplaatst worden in deze kamer. Het uitzicht was een ander hotel. Heel goed ontbijt, tegen het einde was de voorraad 'Danish Pastry' al wel op; dat is toch jammer. Verder keuze genoeg. Badkamer goed en schoon, bedden liggen lekker. Geen Nederlandse zenders (maar ja, de TV hoeft niet aan). Check out is 12:00 wat ook prima is. Vlakbij Nyhavn en fietsverhuur. Het Indiaas restaurant een paar gebouwen verder serveert heel erg lekker eten. Afstand tot bus en metro vielt wat tegen. 1 keer toch maar voor een taxi gekozen.

Mooie centrale locatie

Kallaanka
21-9-2014

Hotel ligt letterlijk om de hoek van Nyhavn. Voor 1 dag fietsen gehuurd bij het hotel om de stad te verkennen. Zeker aan te raden! Kamers waren schoon en licht. Goed ontbijtbuffet en vriendelijk ontvangst bij de receptie.

Prima hotel voor stedentrip

OlafK
30-6-2013

Mooie lobby en perfecte ligging tussen het centrum en Chistiani. Wij hadden een standaard kamer maar we vonden het wel wat aan de krappe kant. Maar we waren op de fiets naar Kopenhagen gekomen dus waren wel wat ontberingen gewend. Onze fietsen konden we bewaakt stallen wat niet bij alle hotels mogelijk was. Het personeel was erg vriendelijk en het was overal schoon. Mooi oud gerenoveerd gebouw.

ontbijt zeer slecht geregeld

A. Nijhof
17-8-2011

Kleine kamers (er was bij een kamer een bed bijgeplaatst maar eigenlijk kon dit niet echt ivm ruimte). Ontbijt werd slecht/niet aangevuld, ontbijtruimte slecht schoongemaakt en er werd niet goed gereageerd op ons verzoek om thee. Het kan zijn dat er te weinig personeel beschikbaar was maar dat zou voor de klant niet merkbaar moeten zijn. Fietsverhuur bij het hotel is wel handig en zeker aan te raden ligging is ook uitstekend.

Mooie locatie

Mieke Piersma
17-8-2011

De kamers van dit hotel is niet echt bijzonder. Vrij klein en erg warm. Helaas is er geen airconditioner. Een nadeel is het parkeren van je auto om de hoek.

Je kunt alleen met muntjes of creditcard betalen en het is peper-duur. Ongeveer zo'n 30 euro per dag. Het hotel zelf heeft geen parkeergelegenheid. Een prachtige locatie dichtbij het centrum en Nynhavn om de hoek. Erg gezellig!

Ik kan dit hotel aanbevelen want het is ons goed bevallen. Er blijft natuurlijk altijd wel wat te wensen over...maar over het algemeen genomen een goed hotel!

Het openbaar vervoer is prima, de bussen rijden af en aan (behalve zondags)

Als ik er weer heen zou gaan, zou ik een fiets huren..want je sjouwt toch ongemerkt heel wat kilometers. Dit hotel is voor een herhaling vatbaar!

Lekker centraal

wibrand
3-7-2011

Lekker hotel dicht bij het centrum. Het hotel licht vlakbij Nyhavn (een soort Rotterdamse variant van de Oude Haven), waar een hoop leuke restaurantjes (met terrasjes) liggen.

We checkten te vroeg in, wat geen enkel probleem was. De kamer was prima (schoon, niet zo groot (maar wel groot genoeg)). De minibar in de kamer was redelijk geprijsd (hetzelfde niveau van een drankje op een goedkoop terrasje). Op een gegeven moment konden we wel de tv van de buren horen (zachtjes). Geen airco.... (was wel jammer).

Redelijk goed (gratis) ontbijtbuffet. We wonen zelf in Denemarken en daarom weet ik dat het brood veel lekkerder kan ! (de Deense bakkers verkopen heerlijk brood).

De buurt waar het hotel ligt is rustig en beslist 100 % veilig.

Ik ken Kopenhagen zeer goed en ik kan dit hotel zeker aanbevelen. Redelijk geprijsd en goede ligging.

Je kan er overigens ook fietsen huren ! Zeker een aanrader.

Goed hotel om Kopenhagen te bezichtigen

Arne, Cleo, Noah en Jade
6-8-2010

Een prima hotel. Goede ligging in Nyhavn, boulevard om de hoek op 300 meter. Het centrum op loop afstand maximaal een km. Kamers waren netjes, niets te klagen, we hadden zelfs een stukje havenzicht. We waren met 3 personen, wij dachten een driepersoonskamer geboekt te hebben, meer er werd op een tweepersoonskamer een bed bij gezet (is ook logisch) en dan wordt het wel wat krap. Overigens geen ramp want wij hebben op de kamer alleen geslapen en even opgefrist en dan heb je ruimte voldoende.

Ontbijt was prima, genoeg keuze en voldoende. Koffie slecht, maar waar krijg je die wel lekker??

Wij raden deze prima uitvalsbasis ten zeerste aan.

Ook Kopenhagen raden wij aan, wat is dit een relaxte stad en een fantastisch land.

Uitstekend hotel

Sandra Swierenga-Bos
21-10-2009

Goed hotel op goede locatie om Kopenhagen te voet te ontdekken. Om de hoek bij Nyhaven.

In het centrum, vlakbij Nyhaven

Adrienne Apeldoorn
31-7-2009

Naar aanleiding van de goede beoordelingen dit hotel gereserveerd en ook ons prima bevallen!

Parkeertarieven in het centrum zijn aan de hoge kant.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Copenhagen Strand in Kopenhagen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Copenhagen Strand zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Copenhagen Strand scoort een 7.87 uit 10 op basis van 22 reviews.