Hotel Copenhagen Plaza

Hotel Copenhagen Plaza

We hebben een aantal aanbieders voor Copenhagen Plaza voor je op een rij gezet:

HotelSpecials.nl
HotelSpecials.nl

1 review over Hotel Copenhagen Plaza in het Nederlands

2005

Heerlijk, recent gerenoveerd hotel bij het station maar in

anita.hazenberg
30-1-2005

Heerlijk, recent gerenoveerd hotel bij het station maar ook midden in de stad. Uitstekende kwaliteit/prijs verhouding. De oude bibliotheek is een pracht en een gezellige plek voor en na het ontdekken van de stad. Kijk ook de aanbiedingen van stedenspecials na...!

Gereisd Anders in januari 2005

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenAmerikaans, Internationaal, Steaks, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiOp de kamer
  • Betaalde wifiGehele hotel

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Copenhagen Plaza in Kopenhagen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Copenhagen Plaza zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.