Hotel Copenhagen Islandsterstersterster

8.4Fantastisch

Denemarken, Seeland & Kopenhagen, Kopenhagen

8.4Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Copenhagen Island voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

11 reviews over Hotel Copenhagen Island

• 10Fleur22-02-2017

Awesome

De kamers zijn kei netjes. Het ontbijt uitgebreid en super lekker. De badkamer heeft een verwarmde vloer. Zoooo heerlijk na een hele dag in de stad lopen. Je kunt bij aankomst kiezen voor de upgrade naar de haven kant (standaard is aan de weg kant). Wij zaten op de bovenste verdieping en hebben nul last gehad van de weg. Hoorde er echt gewoon niks van (zolang het raam dicht is, maar dat zal aan de andere kant weinig anders zijn). Service is ook super. De WC bleef doorlopen toen wij binnenkwamen. Kwam binnen een half uur iemand en we kregen een gratis drankje voor het ongemak (wat er naar onze mening eigenlijk niet eens was). Centrum was ook lekker dichtbij en een groot winkelcentrum direct er naast. Zitten wat leuke winkels, een bios en genoeg restaurantjes. Al met al een dikke aanrader!

Gereisd met partner in februari 2017

• 8frank24-10-2014

Mooi hotel

Mooi hotel gelegen aan het water. Kamer die ik had, niet al te groot maar zag er prima uit. Goed bed, en nette schone badkamer. Ontbijt is goed en uitgebreid. Kies wel voor uitzicht op het water.

Alleen gereisd in oktober 2014

• 7wullepie10-12-2010

Mooi design hotel

Schoon, modern hotel. Wel een stukje lopen naar de stad! Helemaal tof is de gym met stoombad en sauna met uitzicht op t water!

Gereisd met partner in september 2010

• 8Rob en Willy13-10-2010

Mooi design hotel

Mooi design hotel - met prachtige strakke inrichting. Onze kamer (standaard) zat aan de straatzijde op de bovenste verdieping - mooie kamer, goed ingericht en voldoende ruimte. Van het geluid van de straat geen last. Badkamer voorzien van bad (waarin de douche), toilet en ruime wastafel plateau. Ontbijt is goed en ruim voldoende, alleen worden de tafels niet snel leeg en schoongemaakt waardoor er soms even geen plaats is - slordig als ze iets meer personeel inzetten kan dit voorkomen worden. Ca. 15/20 minuten lopen naar centrum, wij hebben alle dagen gelopen, goed te doen maar weer moet natuurlijk wel goed zijn.

Gereisd met partner in oktober 2010

• 9Robert01-08-2010

Prima hotel voor stedentrip.

Vijf dagen in het hotel gebleven, nieuw en schoon hotel. Er zijn alleen weinig parkeerplaatsen, waardoor de auto op een openbare parkeerplek moet staan (duur!) en weinig plaats voor het ontbijt. Locatie is prima, naast een groot winkelcentrum met eetgelegenheden en een bioscoop. Het is mogelijk om fietsen te huren via het hotel, je moet hier wel vroeg bij zijn (vanaf 06.00 is het mogelijk om de fietsen te huren). Dit hotel is zeker een aanrader voor een stedentrip naar de fantastische mooie stad Kopenhagen!

Gereisd met partner in juli 2010

• 9Soesja07-08-2009

Luxe hotel

Het is een erg luxe hotel, maar het is ons wel opgevallen dat er veel zakenlui is. We zijn lopend naar Tivoli geweest, een erg leuk pretpark, en naar de winkels. Het kon wel maar duurde ongeveer 20 minuten. 's avonds hebben we niet in het hotel gegeten maar 'sochtends wel, het smaakte heerlijk en was erg uitgebreid. de kamers zijn erg mooi, met een bad en een tv, we hadden ook uitzicht op het water. voor kinderen is het alleen leuk om met de lift van de 5e verdieping naar beneden te gaan en de zakenmensen pesten door alle knopjes in te drukken, zodat er vervolgens een lift helemaal omhoog gaat terwijl er niemand in zit, als je van plan bent niet de hele dag in het hotel te zitten is dit een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

• 8Refrejo29-06-2008

Mooi hotel. KLeine maar nette kamers met mooi uitzicht over het water. Weinig zitruimte in het restaurant en langzame bediening. Uitgebreid ontbijtbuffet. Gratis gebruik gemaakt van het internet. Erg handig. Gratis fietsen beschikbaar. Zowel in het hotel als in het centrum. Gunstig ligging. 800 meter van het centrum en 500 meter van het station. Een dagje naar Malmo, Zweden is zeker aan te raden. Het duurt met de trein maar 30 minuten.

Gereisd met familie in juni 2008

• 8Serge 24-10-2007

Prima accomodatie voor een stedentrip. Ligt aan de buitenkant van Kopenhagen en daardoor heb je wel een fiets van het hotel nodig. Beperkt beschikbaar. Lopen kan ook maar dan is het een redelijke trippel omdat je ook weer terug moet. Ontbijt uitgebreid, kamers schoon, vriendelijke bediening. Voorkant van het hotel grenst aan een "fly-over" en daardoor wat rumoerig. Kamer achterkant vragen (wat wij overigens niet gedaan hebben want het uitzicht over de stad is leuk. Irritant is de lamp naast het bed die aangaat wanneer je voor de sensor loopt. Is maar 1 watt maar 's nachts toch te veel. Oplossing? sensor afdekken.

Gereisd met partner in oktober 2007

• 9Harry18-09-2007

20 minuten wandelen van het begin van de stad. mooie entree en ambiance. Voorkant redelijk rumoerig door de weg die er langs loopt. eenvoudig op te lossen door een kamer aan de achterkant te vragen. Fietsen beschikbaar en eigenlijk ook wel nodig. Kamer kleiner maar voldoende groot voor een 2 persoon stedentrip.

Gereisd met partner in september 2007

• 8bert wijnbergen16-07-2007

Geen vitrages, kantoor op 5 meter afstand kijkt zo naar binnen. Handdoeken ruiken naar azijn. Verder alles OK, klein maar fijn, je bent toch buiten bezig. Ontbijt prima. Receptie ook. Lokatie uitstekend.

Gereisd met partner in juli 2007

0 tips over Hotel Copenhagen Island

0 vragen over Hotel Copenhagen Island

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
      • Eten en drinkenLunch

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
      • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
      • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
      • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald
      • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• WatersportZeilen
      • BuitensportenFietsen