Hotel Centrum **

Weer vandaag2°-4°

4 reviews over Hotel Centrum in het Nederlands

Leuk hotel voor stedentrip

Tommy, 22-9-2011

Leuk, schoon en gezellig hotel voor een stedentrip. Stukje lopen naar de binnenstad maar best leuke route. Ontbijt is goed, best uitgebreid en lekker.

TIP VOOR KOPENHAGEN: BEROOF EERST EEN BANK VOOR JE GAAT

Kleine, ouderwetse kamers

van Dam, 22-7-2007

Kleine, ouderwetse kamers. We hadden precies een kamer aan de straatkant van de bedrijvige prostituees en luidruchtige dronkaards en nietsnutten. Oordoppen zijn dus een must. Prijs/kwaliteit was ver te zoeken. Maar ja, in principe ontbijt en slaap je er alleen: bedden waren prima! Géén aanrader als je "onze" drie sterren gewend bent en geen behoefte hebt aan toegang tot het Spa-zwembad.

Hotel ligt inderdaad in een achterbuurt en dit kan wat onveilig aanvoelen. Hotel is netjes en personeel is vriendelijk en praat prima engels. Kamers zijn licht en netjes en bedden zijn zeer comfortabel. Hotel verstrekt gratis toegangskaarten voor zwembad en spa/sauna, dat op 300 meter lopen ligt van het hotel. Zwembad is groot en spa/sauna is prima geregeld. Hier gratis drankjes en meeste faciliteiten zijn gratis te gebruiken.

We hebben een aantal aanbieders voor Centrum voor je op een rij gezet:

De eerste keer in Kopenhagen in dit hotel, dit hotel ligt

Remco de Winter, 22-1-2006

De eerste keer in Kopenhagen in dit hotel, dit hotel ligt wel op loopafstand van het station, maar ligt in een soort achterbuurt. 's avonds lopen er door de straat prostituees, dat staat er niet bij als je via touroperator boekt, maar goed... de kamers zijn ok, ontbijt simpel maar doeltreffend. volgend jaar kijk ik voor een ander hotel, dit is het net niet...

We hebben een aantal aanbieders voor Centrum voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Centrum in Kopenhagen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Centrum zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Centrum scoort een 6.75 uit 10 op basis van 4 reviews.