Hotel Carlton Guldsmeden

Hotel Carlton Guldsmeden
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Carlton Guldsmeden voor je op een rij gezet:

8 reviews over Hotel Carlton Guldsmeden in het Nederlands

dit noit meer

riadeijns
13-4-2012

Oude inrichting, nare entree..onvriendelijke bedienend personeel. Stukken van het servies bij een best prijzig ontbijt. Oude kamers en gedateerde inrichting

Gereisd Met partner in januari 2012

Leuk hotel.

Ellen
11-9-2011

Fijn hotel, niet te ver van het centrum. Heerlijk (biologisch) ontbijt. Goede service aan receptie. Ingang wat lastig te vinden, maar da's alleen de 1e keer.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2010

Redelijk hotel niet ver van Centraal Station

Tasco
24-7-2011

Carlton Hotel Guldsmeden ligt op 10 minuutjes lopen vanaf het Centraal Station. De kleden op de vloer en het donkerbruine meubilair maken dat het er wat gedateerd uit ziet. Personeel is vriendelijk. Ontbijt redelijk, maar 115 kronen is best prijzig. Prima geslapen, kamer met balkon aan de achterkant, dus geen last van het verkeer. Dompertje bij het afrekenen: er worden kosten berekend voor het betalen met je creditcard... Al met al gemengde gevoelens over dit hotel. Vriendelijk, prima bed, duur ontbijt en betalen om te betalen...

Gereisd Alleenreizend in Thu Jul 07 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima Hotel 4 sterren waard

George
30-5-2011

Puik hotel, we hebben er 2 x overnacht onderweg naar Stockholm en de prijs kwaliteit verhouding is prima. Vriendelijk en behulpzaam personeel, uitstekend ontbijtbuffet en ook huisdieren zijn toegestaan.

Gereisd Met partner in januari 2008

topplek voor kopenhagen

nathalie
8-5-2011

wat een fijn hotel in t centrum van kopenhagen; 10 minuten van t station en tivoli en 15 minuten van winkelcentrum. huur er fietsen bij en je hebt zeker weten een heerlijk verblijf. wij waren er van do tm zondag. en we sliepen in een kamer in de tuin; heeeerlijk rustig.

Gereisd Met partner in Sun May 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

Heerlijk en verantwoord

Petra en Folkert
21-7-2008

Wij zijn begin juli drie nachten in dit hotel geweest. De kamer was comfortabel, alleen met raam open slapen is niet mogelijk aan de straatkant vanwege autoverkeer. Vraag dus om een kamer die niet aan de straatkant ligt. Het ontbijtbuffet is heerlijk, vooral de vanilleyoghurt met bosbessen, muesli en amandelen in honing. Alles is oranisch en/of huisgemaakt. Het hotel ligt in een opkomende wijk, was vroeger de hoerenbuurt. Nu zitten er hippe winkeltjes en restaurantjes. Je loopt binnen tien minuten naar het station of je start vanuit het hotel een leuke stadswandeling. Wij vinden het een echte aanrader.

Gereisd Met partner in Mon Jul 21 2008 19:19:25 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2007

Leuk hotel met zeer goed ontbijt

Marian Claasen
30-4-2007

Leuk hotel met zeer goed ontbijt. De kamers zijn koloniaal Frans ingericht en hebben veel sfeer. De ingang van het hotel is helaas bijna niet te vinden maar na even vragen kom je er wel. Het personeel is top: leuke vlotte meiden die voor de verandering eens niet dom overkomen en je het gevoel geven dat je welkom bent. Plus: internetverbinding gratis. Op loopafstand van alles: station, winkels, musea.

Gereisd Anders in april 2007

Weekend van 24 maart in hotel verbleven

Chantal
28-3-2007

Weekend van 24 maart in hotel verbleven. Geweldig hotel. 2 lokaties. 1 van de weg af, zeer rustig. Goed ontbijt. Zeer centraal goed met de bus te bereiken. (2 stops bus 6A of 26) Kamers zijn schoon en gezellig (Frans) ingericht. Absolute aanrader!

Gereisd Anders in maart 2007

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesFietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Krant, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Carlton Guldsmeden in Kopenhagen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Carlton Guldsmeden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.