Hotel Bertrams Guldsmeden

Kleine hotelsWeer vandaag19°16°
Hotel Bertrams Guldsmeden

We hebben een aantal aanbieders voor Bertrams Guldsmeden voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Bertrams Guldsmeden in het Nederlands

Kleinschalig en net

Bosma
25-6-2018

Kleinschalig en netjes Keurig en gezellig ingericht hotel. De badkamer is wel gedateerd en oud bollig (zie foto) mag wel eens ge-update worden. Bedden zijn heerlijk, echter is de slaapkamer aan de krappe kant. Prijs van de hotelkamer is fors vergeleken met de Nederlandse. Ongeveer 200,00 per nacht. Daarbij komt nog het ontbijt van 25,00 euro. Het ontbijt is overigens prima. Heerlijk zijn de aardbeien/banaan smoothies! Het hotel ligt wel een stukje van het centrum. Op de fiets is alles in Kopenhagen goed te ontdekken. In het hotel hebben ze een soort vouwfietsjes te huur. Door de kleine wielen is het gevaarlijk fiets bij stoepen en kinderkopjes klinkerwegen in Kopenhagen. Als je het hotel uitstapt en rechts 100 tot 150 mtr het centrum inloopt zit ook een fietsverhuur die normale fietsen verhuurd. Daarnaast zijn deze goedkoper! Een volgende keer zou ik liever nog wat meer in het centrum willen zitten, echter is dit aanzienlijk duurder!

Gereisd Alleenreizend in juni 2018

Leuk city hotel

Jeroen
5-9-2013

Leuk city hotel op +/- 1 kilometer van het stadscentrum.

Medewerkers zijn vriendelijk en hebben ons een aantal goede restaurants in de buurt aangeraden. Hotel biedt geen lunch/diner mogelijkheden, maar ontbijt was goed en uitgebreid.

Kamers zijn prima. De douche is wat aan de kleine kant, maar het bed is perfect. Inrichting is goed met flatscreen tv, bureau, enzovoort...

Hotel verkoopt alleen biologische producten. Dus... biologisch bier, biologische thee, biologisch fruit, etc.

Vond de prijs persoonlijk te hoog (170 p.p.p.n. zonder ontbijt), maar Kopenhagen is sowieso een dure stad.

Gereisd Zakelijk in september 2013

Fijn hotel, maar ga met het OV

bianca
11-9-2012

Fijn hotel, met bus halte voor de deur. Het is een gedoe om je auto te kunnen parkeren. En we kregen ook nog een parkeerboete ondanks dat we hadden betaald. Het personeel was wel heel vriendelijk en behulpzaam. kamers zijn niet heel groot maar voor ons tweetjes groot genoeg. badkamer was wel aan de kleine kant, wc en douche. Kopenhagen is een mooie stad en zeker de moeite waard om een keer te bezoeken.

Gereisd Met partner in Fri Sep 07 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super hotel op korte afstand van het centrum

Annemarie
5-1-2012

Hotel Bertrams ligt op korte afstand van het centrum. De bushalte is voor de deur. De kamers zijn klein, maar super gezellig ingericht. Ontbijt is biologisch en daardoor apart en erg lekker.

Gereisd Met vrienden in Tue Nov 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

prettig

lvis
13-7-2009
  • kamers met zorg ingericht, niet van dat statische tapijt maar parket en kleden
  • bertrams is de duurste van de drie guldsmedens
  • ligt best afgelegen tov centrum, huur een fiets dat is prima te doen
  • ligt aan drukke straat gedoe met parkeren
  • geen grote kamers , noch grote badkamers het werd een beetje proppen
  • sommige kamers hebben balkonnetjes, andere kamers zijn groter
  • fijne binnentuin wel gehorig
  • ontbijt is fijn maar peperduur (in onze zomerdeal excl)
Gereisd Met partner in juli 2009

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bertrams Guldsmeden in Kopenhagen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bertrams Guldsmeden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.