Hotel Admiral

Hotel Info

• Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

Occidental Margaritas is een grootschalig familiehotel met meerdere zwembaden en animatie. Je vindt dit hotel op 5 minuten rijden van het centrum van Maspalomas. Ben jij benieuwd of Occidental Margaritas iets voor jou is? Lees dan met ons mee.

Hotel Occidental Margaritas heeft twee buitenzwembaden en twee aparte kinderzwembaden. Als de kinderen uitgespeeld zijn bij het zwembad, is er gelukkig nog veel meer te beleven. Tiffany schrijft hierover: ‘Het animatieteam is top, mijn dochter heeft door dit team de tijd van haar leven gehad. Voor de muziek en bingo kwamen wij juist bij het eerste zwembad zitten omdat het zo gezellig is!’

Meerdere gasten geven daarentegen aan dat het zwembad met de animatie erg druk en luidruchtig is en te klein voor alle gasten. Petra’s tip: ‘Ga naar het andere zwembad, daar is het heerlijk rustig en geen muziek’.

Er zijn verschillende sportactiviteiten te doen zoals minigolf, tennis en volleybal. Voor de volwassenen is er een Crossfit ruimte met fitness en krachttraining. Tussen het ontspannen door is er dus genoeg te ondernemen.

Restaurants

Hotel Occidental Margaritas heeft een buffetrestaurant, een poolbar en een snackbar. Anita is tevreden over het eten: ‘We hadden all-inclusive, genoten van het lekkere eten dat zeker voldoende en afwisselend was. Ook de bars aan het zwembad waren gezellig met mogelijkheid tot hapjes en drankjes’.

Erna vond het wel erg druk: ‘Eten en drinken is prima. De eetzaal is net een kruispunt in Tokio. Vreselijk druk. Gelukkig konden wij bij het Aloha restaurant rustig eten en ontbijten. Het personeel werkt hard maar is misschien onderbezet.’

Kamers

Occidental Margaritas biedt verschillende kamers aan. Meerdere gasten vinden het jammer dat de lift erg langzaam is waardoor je soms lang moet wachten. Ook is niet iedereen even tevreden over de schoonmaak en hygiëne in dit hotel. Peter heeft hier geen last van gehad: ‘Mooi groot opgezet resort. De kamers zijn gerenoveerd, netjes en schoon.’

Reviewer Moerdijk is vaker in het hotel geweest en is positiever na de renovatie: ‘Als je niet onder het bed kijkt is de kamer schoon, de inloopdouche bevalt iedere oudere gast prima. De kamers zijn nog steeds mooi ruim, met een fijn balkon waar 2 stoelen met 2 voetenbankjes staan. Nieuw is ook dat er een waterkoker met thee en koffie op elke kamer is.’

Ligging

Hotel Occidental Margaritas ligt erg centraal. Wil je winkelen? Dan is het maar een klein stukje lopen naar het winkelcentrum Gran Chaparral. Er rijdt een pendelbus van het hotel naar het strand, waardoor je snel op het strand bent. Daarnaast loop je zo het stadje in met leuke winkeltjes, restaurantjes en barretjes. Tip van C: ‘De taxi is niet duur, je kunt gemakkelijk naar leuke stadjes in de buurt.’

21 reviews over Hotel Admiral

• 8Petra25-06-2016

Mooi hotel, prachtig centraal gelegen!

Goed en zeer uitgebreid ontbijt, prima kamers!

Zakelijk

• 8Matthias23-04-2014

Ideaal hotel om Kopenhagen te verkennen!

Wij logeerden afgelopen paasweekend 2014 in het Admiral Hotel te Kopenhagen. Het hotel is in een rustige wijk gelegen, tussen de kade en verschillende ambassades in.

Het ontbijt was gevarieerd en lekker, het personeel zeer vriendelijk en behulpzaam en (zelfs) de standaardkamer was erg ruim en proper. Het gebouw op zich is ook een parel met veel authentieke houten constructies.

Momenteel zijn er werken aan de gang aan de kade achteraan het hotel, wat wel voor enige overlast zorgt. Wij verbleven aan de voorkant en hadden af en toe wel wat last van straatlawaai. Ook de isolering tussen de kamers kon iets beter.

De bar en restaurant SALT zijn wat aan de dure kant (maar wat is er niet duur in Kopenhagen), maar wel erg stijlvol en gezellig om er te tafelen. Aangezien het hotel vlakbij Nyhavn gelegen is, zijn er diverse andere eetmogelijkheden.

Op circa 20 minuten ben je aan het stadhuis, midden in de stad, maar je moet wel de hele Stroget door, wat voor sommigen mss wel veraf is.

• 9timmers.ria22-07-2013

Sfeervol hotel, met een heerlijk terras ...

...aan het water waar wij; dankzij het mooie weer, frequent gebruik van hebben gemaakt. Kamer(s) aan de voorkant. Niet genomen aan havenzijde ivm bouwwerkzaamheden daar. Kregen een upgrade naar ruimere kamers en die waren prima. Wat aan de warme kant. Heerlijke bedden, die je omarmen. Kleine nette badkamer. Een goed ontbijtbuffet, had alleen iets meer vis variëteiten verwacht! Uitermate vriendelijk en servicegericht personeel. Automatische registratie als je de deur van minibar/koeler opent. Komt prompt eea op je rekening te staan, terwijl niet gebruikt Gaat zonder probleem ook weer van je rekening af. Super locatie! Nyhaven om de hoek, Amalienborg om de andere hoek. Loop 10/15 min Kade/boulevard af en je komt bij Gefion fontein, de Meermin. Langelinie .Cruiseschepen en outlets (o.a. Noa Noa ) Kort en goed ... beter kan niet!! 4 Heerlijke dagen in Kopenhagen/Admiral gehad!!

Met oudere kinderen

• 9Vervaele Marc09-10-2012

Excellent hotel met zeer centrale ligging

Wij verbleven in dit hotel van vrijdag tot maandag. Hotel is zeer goed gelegen om de stad te verkennen. Receptie/onthaal zijn bemand door meerdere personen, waardoor in- en uitchecken zeer vlot verloop. Zeer vriendelijk personeel, je kan er zonder probleem terecht met vragen. Kamer is ruim, comfortabel en netjes. Enig minpunt vond ik dat er maar 1 lavabo was. Ontbijt zeer gevarieerd en uitgebreid, wordt ook continu aangevuld. Mijn conclusie een hotel die je met je ogen dicht mag boeken en aanbevelen voor deze citytrip en naar mijn mening ondergewaardeerd is in de voorgaande scores.

• 9Sofie Trist26-09-2012

Ideaal voor citytrip

Stijlvol hotel, rustige, mooi ingerichte kamers, oorspronkelijke karakter van het gebouw is behouden. Ideale uitvalsbasis om Kopenhagen te voet te ontdekken. Heel lekker ontbijt, vriendelijk personeel.

Met vrienden

• 2martinvanbourgonje08-02-2012

vies hotel

Wij hebben er een nacht geslapen en het laken bleek onder de bloed vlekken te zitten, van vorige gast. Gewoon ontzettend smerig. Dus melden bij de balie. Het enige wat er vanaf kon was sorry. Geen kaartje op de kamer excuus namens management. Helemaal niks. Tevens sluit ik me aan bij vorige schrijver het is echt een gehorig hotel.

Met vrienden

• 5Peet30-08-2011

Nooit meer

Prachtig gebouw met een fantastische lokatie, maar de super de luxe 2 persoonskamer die wij kregen was niet schoon, te warm, geen airco, aan de straatkant dus veel herrie. Geen toiletpapier, lege tissue doos. De handdoek die er lag bij aankomst was vies en gebruikt. Waren een dag vergeten de kamer te doen dus geen schone handdoeken. Balie medewerkers niet erg hulpvaardig. Nee dus nooit meer hadden voor een 4* wel iets beters verrwacht.

Zakelijk

• 9l.prinsen16-03-2011

prachtig hotel in centrum met authentieke details

prachtig hotel, mooie ruime kamers met iets minder ruime badkamer. heerlijk bed, en prachtige oude balken in het plafond. we hadden kamer met water zicht! ontbijt niet geboekt, lekker uitgeslapen en in de stad heerlijk ontbeten

• 9Petra_DL30-09-2010

Mooi karakteristiek hotel

Mooi hotel gevestigd in een 18e eeuws pakhuis. In het hele hotel en ook in de kamers is nog veel van het oude houtwerk zichtbaar, wat de kamers meer karakter geeft. Verder zijn de kamers redelijk eenvoudig en onze kamer was vrij smal (er zijn veel verschillende kamers). Onze kamer was aan de straatzijde; was prima. De kamers aan de havenzijde zijn duurder. De gangen zijn wat aan de donkere kant. Service was prima. Ontbijt was niet inbegrepen, in het SALT restaurant. kun je ontbijten en dat was wel erg uitgebreid en prima. Nadeel: geen gratis internet op de kamer. Wel staan in de lobby wat hotelpc's die je gratis kunt gebruiken. Kamers hebben geen airco. Locatie is heel goed: op loopafstand van de metro, Stroget, Zeemeermin en andere bezienswaardigheden. Nyhavn en Amalienborg zijn praktisch om de hoek.

• 9Renée26-05-2010

perfecte locatie!

Dit hotel ligt op loopafstand van het centrum, terrasjes, winkels, parken etc. Vriendelijk personeel, het hotel is erg mooi van binnen en ligt aan de achterzijde direct aan het water. Ideaal!

2 tips over Hotel Admiral

• Matthias, 23-04-2014

Gratis WIFI, altijd mooi meegenomen!

• timmers.ria, 22-07-2013

natuurlijik is een kamer aan havenkant mooier qua uitzicht.... maar ook rumoeriger ivm bouwactiviteiten Helaas!! duurt nog zeker tot 2015! Heb op het laatste moment nog om willen boeken naar hotel Palace (Scandic) op het Raadshuisplein... niet doen!! Ook een grote bouwput ivm met uitbreiding metro....

0 vragen over Hotel Admiral

• VerzorgingHalfpension, Volpension
    • Eten en drinkenLunch
    • De staf spreektDuits, Engels

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenDeens, Diabetische gerechten, Frans, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Lactosevrij, Vegetarisch
    • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
    • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Room Service24 uurs service, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
    • Wellness behandelingenMassages