Aparthotel Adina

8 reviews over Aparthotel Adina in het Nederlands

Dikke aanrader!!!

Saskia
9-6-2013

We zijn net terug van een prachtig verblijf in dit hotel. Het eerste dat opvalt is de vriendelijkheid van de mensen. Iedereen achter de receptie is even aardig en behulpzaam en hun big smile is aanstekelijk. De kamers zijn ruim, nieuw, luxe en goed onderhouden. De bedden liggen goddelijk met heerlijk donzen dekbedden en de volledig uitgeruste keuken is ideaal. Als je gegarandeerd wilt zijn van een fijne plek om bij te komen tijdens je verblijf in Kopenhagen is Adina Hotel waar je moet zijn!

Goed hotel

Nienke
10-8-2012

Hoewel dit hotel redelijk op de businessman is ingericht, is hij erg comfortabel en ook het hebben van een klein keukentje is fijn. Echter, zelf koken konden we er niet... Het hotel ligt even wandelen van het centrum af, maar een bezienswaardigheid als de kleine zeemeermin is dan wel weer dichtbij. Zeker als je het niet erg vindt wat te lopen is dit hotel een prima keuze! Ook het zwembad/sauna is een welkome toevoeging om s avonds even te kunnen relaxen.

fantastische leuke plek

henk
14-6-2011

het aparthotel is geweldig, en leuk en niet te duur.

Goed hotel

Hilde en Martin
4-5-2011

Ben er in 1975 op kamer in Sankt Jorgen in Kopenhagen bestaat wellicht niet meer. Kopenhagen in een leuke stad veel te zien en tof om uit te gaan.Wel een dure stad om te ten.

Hilde

Heerlijk genieten van Kopenhagen

Familie Bleeker
16-5-2010

Voordelen: centraal gelegen, kinderstoel in de kamer, wifi in de lobby gratis en in de kamer tegen betaling, check in 14 uur, check out 11 uur, was- en droogmachine, waterkoker en toaster in de keuken, veel kastruimte in de slaapkamer, zwembad & jacuzzi (er ligt speelgoed), sportfaciliteiten, kleine sauna (zwemkleding dragen)

Nadelen: parkeren is duur maar kan voor 2/3 goedkoper 10 minuten noordelijker (vraag aan de receptie),

French press koffiezetapparaat id kamer.

prima!

sacha
30-6-2009

Heerlijk om vanuit apartementje met balkon de stad te verkennen, vlak bij de kleine zeemeermin, 15 minuten lopen van hartje stad. Je kan ook met de trein(10 min lopen) binnen 5 minuten sta je voor het tivoli. Het hotel heeft fitnessruimte en een klein zwembad. Het keukentje is compleet ingericht van broodrooster tot mixer er is zelfs een afwas machine die het kamermeisje voor je uitruimt. Helemaal top dus.

Schitterend apartementenhotel

Bas Euser
5-6-2009

Dit is een tophotel. Aparte slaapkamer met leuk appartement en complete keuken. Er staat zelf een wasmachine en droger, strijkbout en strijkijzer.

TOPPER

Prachtig hotel

Cindy Theunissen
20-4-2009

mooie ruime kamers, zeer modern. Ruime keuken met woonkamer, balkon, grote badkamer met wasmachine en droger, slaapkamer met zachte bedden. Aanrader!

We hebben een aantal aanbieders voor Adina voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Adina in Kopenhagen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Adina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Adina scoort een 9.09 uit 10 op basis van 10 reviews.