Hotel Absalonstersterster

Tonen op kaart

36 reviews over Hotel Absalon

• 4Patrick23-08-2010

Snel vergeten

Insteek was om goedkoop te overnachten zodat er meer geld over bleef om te stappen, maar dit hotel heeft maar 2 voordelen; dicht bij het centrum en 24-uur per dag gratis porno op tv. Als hier dit hotel bestempeld wordt als 3 sterren, dan is die keurmeester blind geweest. Voor backpackers is het goed te doen, maar dan houdt het ook op. het is niet overdreven smerig, maar schoon is het ook niet te noemen. kamers zijn klein en erg basic ingericht. kortom, geef je niets om iets van luxe en wil je goedkoop in hartje kopenhagen zitten dan is het wel iets, maar anders zou verder zoeken aan te bevelen zijn.

Gereisd met vrienden in april 2008

• 8Wieny Toren30-07-2010

prima voor weinig geld

prima, maar vlakbij een hoeren buurt, dus niet echt geschikt voor kinderen

Gereisd met vrienden in juli 2010

• 8Martin23-07-2010

Prima stadshotel

De ligging vlak bij het centraal station is geweldig. Steek het station over en je staat voor de ingang van Tivoli. Iets verder lopen en je komt in Stroget, de winkelstraat van Kopenhagen. Als je die uitloopt ben je vlak bij Amalienborg en de haven. Het hotel zelf was prima. De kamers zijn niet super groot, eerder klein, maar wel schoon. Ook het sanitair voldoet goed. Er zijn liften in het gebouw, maar toch nog wel wat op- en afstapjes. De gangen zijn vrij smal. Het ontbijtbuffet is typisch Deens vrijwel alle hotels bieden nagenoeg hetzelfde buffet aan. Het hotel ligt in een drukke buurt, maar daar merk je verder niks van. Parkeren is een ramp en peperduur (20 Dkr/Uur). Wij vonden gelukkig een plekje vlak naast het hotel en hebben daar de auto 2 dagen laten staan en dat kostte omgerekend bijna 100 euro...

Gereisd met partner in juli 2010

• 6Inge25-07-2008

tegenvaller

Dit jaar daar in een stugor gezeten. deze was erg klein en al verouderd, en je betaalt er toch aardig voor. daarnaast was het sanitair zeker niet om over naar huis te schrijven erg veel achterstallig onderhoud. De ligging t.o.v. het centrum was super. dat was dan ook de enige reden dat we voor de camping kozen. Als je een citytrip maakt een ideale camping, om er weken door te brengen geen aanrader

Gereisd met partner in juli 2008

• 6F.D.E Kleinjan24-10-2007

het was leuk!!!jammer dat er twee aparte bedden waren die niet tegen elkaar geplaatst konden worden.

Gereisd met partner in oktober 2007

• 7Dennis17-05-2007

Ik ben in mei in het hotel geweest, en had een kamer in het Absalon Annex gedeelte.

Kamers waren heel eenvoudig, maar wel netjes. Douche en toilet waren op de gang, maar waren schoon. Kamers en douche en toilet deden wel wat oud aan. Ligging ten opzichte van het centrum en het station is zeer gunstig.

Ontbijtbufet was goed en uitgebreid. Veder is er gratis internet aanwezig in de lobby, en de kluisjes zijn eveneens gratis te gebruiken. het personeel is vriendelijk en behulpzaam

Gereisd met vrienden in mei 2007

• 6Marco16-05-2007

Ligt een paar minuten van het CentraalStation, is ook wel dicht bij het centrum en Tivoli. Kamers met een gezamelijk bad/douche is niet alles. Copenhagen is zeer goed met het openbaarvervoer te doen, ook het hele eiland waar copenhagen op ligt.

Gereisd in mei 2007

• 7Martine04-05-2007

Het hotel oogt mooi van buiten, maar de kamers zijn eerder klein en de meeste hebben 2 zeer smalle enkele bedden. De badkamer is klein en vrij ouderwets. Het ontbijt is wel zeer uitgebreid met vele soorten brood, beleg en koeken. Vrij druk hotel, met eerder een jonger publiek.

Gereisd met vrienden in april 2007

• 6Judith02-05-2007

Verbinding met de luchthaven per trein is ideaal. De directe omgeving van het hotel is niet echt heel leuk, maar dat is bekend bij stationsbuurten. Iets verderop zijn er wel leuke tavernes en café's. Kamers zijn eenvoudig, ook die met eigen badkamer zijn eigenlijk aan renovatie toe. Onze badkamer was heel klein maar netjes. Er staan een viertal tafeltjes in de lobby, maar er is geen bar of andere gezellige ruimte om de dag nog af te sluiten in het hotel. Het ontbijt is verzorgd. Redelijk hotel voor een citytrip, prijs/kwaliteit is in orde.

Gereisd in mei 2007

• 9Maaike02-11-2006

Wij hebben vorig weekend in Absalon Annex doorgebracht, de goedkope vleugel van het Absalon hotel. De ligging is fantastisch: vlakbij het centraal station en op loopafstand van alle bzienswaardigheden. De kamer was netjes, behoorlijk groot en zeer boven verwachting voor dat geld. Alleen jammer dat douche en toilet op de gang zijn, maar dat zie je dan ook in de prijs terug! Wel is er een wastafel op de kamer. Zeer vriendelijk personeel, geweldig ontbijt, gratis internet in de lobby, gratis plattegrond van de stad. Echt een aanrader voor wie een weekendje weg wil voor niet te veel geld!

Gereisd met partner in oktober 2006

4 tips over Hotel Absalon

• Dieuwke, 02-05-2012

Wij hadden kamers op de 1e etage (142 en 144) en konden hier de Wifi vanuit de lobby ontvangen. 144 was de grote kamer

• Esther, 12-08-2013

Komt u op zondag en wilt u voor de deur parkeren? Zet uw auto dan niet in een vak met EL.

• alekos92, 08-06-2014

Probeer een upgrading naar Absalon zelf, maar als een persoon te DUUR.

0 vragen over Hotel Absalon

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen