Hotel Absalonstersterster

7.2Goed

• Kinderopvang

36 reviews over Hotel Absalon

• 9Susanne04-07-2016

Goed hotel op een goede ligging

Wij kunnen dit hotel zeker aanraden! Goede ligging, goed ontbijt, goede kamers. De enige minpuntjes zijn dat het 's nachts wel erg warm op de kamer was, het bed was voor ons te zacht en de kussens kon je 4x opvouwen en dan nog was deze te zacht. Maar, al met al zouden we hier zeker weer terug gaan!

Gereisd met partner in juli 2016

• 9E.05-09-2015

Uitstekend

Prettig, comfortabel en schoon hotel met prima bedden. Goed geïsoleerd, ramen aan voorkant houden straatlawaai buiten. Gezellig beschut terras, prima ontbijt, behulpzaam personeel. Vlak bij station,Tivoli en Meatpacking District. Nagenoeg alle bezienswaardigheden op loopafstand.

Gereisd in augustus 2015

• 7alekos9208-06-2014

Absalon-Annex waardeloos

Absalon bestaat uit twee gedeeltes, Absalon en Absalon-Annex. Dit Annex is een soort hostel met een kamer als een konijnenhok, met gezamenlijke toilet en badruimte. Daardoor erg lawaaierig, geen ruimte om je af te drogen, dus Nooit meer Voor die prijs

Alleen gereisd in juni 2014

• 7Anna21-03-2014

Prima hotel dichtbij het station

Prima kamer, misschien een wat verouderde badkamer (maar wel schoon). Ontbijt vonden we speciaal, met regionale producten, je kan zelf vers brood afsnijden. Maar, niet een heel grote keuze. Hotel ligt dichtbij het station, wel een stukje lopen naar het centrum. Wij boekten het hotel met een goede aanbieding.

Gereisd in mei 2013

• 5K.van de Weerd16-12-2013

Oude uitgeleefde kamers

Jaren 70 inrichting. Uitermate slechte warmwatervoorziening. Slecht internet, te kleine ontbijtruimte, gasten zaten op de grond te eten.

Gereisd met partner in december 2013

• 8Judith de Waard17-09-2013

Goede prijs/kwaliteit

Zeer vriendelijk personeel. We waren op pad met oma (85 jaar) en die had wat moeite met de kamer. Ze moest een paar trappen op en er was alleen een ligbad. Toen we dit overlegden met het personeel kon er de volgende dag meteen iets geregeld worden! Heerlijk en uitgebreid eten en een fijne ligging, zeer dichtbij het station.

Gereisd in augustus 2013

• 8Noëmy21-08-2013

Standaard, maar goed overnachtingshotel.

Ik heb hier 1 nacht overnacht tijdens een rondreis. Het personeel is bijzonder vriendelijk, alles gebeurd met een lach en voelt je direct welkom. De kamer is netjes, schoon en vooral erg kleurrijk! Sanitair is ok, in de douches is er alleen geen mogelijkheid om je handdoek/kleding droog weg te leggen. Ligging hotel in redlight-zone en net buiten centrum, maar prima te lopen. Het ontbijt was goed, alles was voldoende aanwezig en werd op tijd bijgevuld, ook de service weer met een lach. Een standaard hotel, 13 in een dozijn, maar wel met een prima service, nette kamers, goed ontbijt. Op een volgende doorreis zou ik hier zeker nog eens terugkeren.

Gereisd met partner in augustus 2013

• 5Esther11-08-2013

Geen goed begin...komen niet meer terug

Bij aankomst was de receptie met te weinig personeel. We werden vlugjes geholpen. Tijd om onze vragen te beantwoorden was nauwelijks. Van een andere Nederlander hoorden we dat je het beste via een hotel een parkeergarage kon betalen. Niet dat het hotel daar ons op attendeerde. Wij vroegen naar de dichtstbijzijnde garage. Het hotel gaf ons als tip om die dag voor de deur te parkeren, dat was immers gratis op zondag. Wij helemaal blij met deze attente tip en hebben een plekje gezocht. Nog geen 3 uur later, bekeuring van 510 kronen! Op advies van hotel dus daar geparkeerd maar wel bekeuring van 75 euro. En waarom? We stonden op parkeerplaats met EL. Wij hadden als toeristen moeten weten dat dat blijkbaar een plaats was voor elektrische auto's?! Was toch wel fijn geweest als hotel dat vooraf even gezegd had. Was zelfs geen oplaadpunt te zien. Hotel is ons verder nergens in tegemoet gekomen, heel teleurstellend.

Gereisd met partner in januari 2013

• 8mevrouw van Brakel26-07-2013

Super wintersport gehad!

Zouden er zo weer heen gaan. Dicht bij pistes en bus, eten goed maar na een week wat eentonig. Kamer zeer ruim, schoon en opvallendste was iedere dag opgeruimd.

Gereisd met partner in april 2013

• 9Bruno20-05-2013

goede prijs kwaliteit voor citytrip

De ligging van het hotel is perfect vlakbij het station van Kopenhagen met een goede uitvalsbasis naar oa zweden per trein of de luchthaven, Je staat ook zo midden de stad en in het Tivoli park. Ok het is zeker geen luxehotel en alles is basic maar er valt niet veel op te merken aan de kamers die zijn sober maar hyghiënisch en in orde. Handdoeken worden dagelijks verschoond ook al leg je ze niet altijd op de grond zoals ze vragen. En als je te laat bent voor de poets hangen ze zelfs verse handdoeken aan de deur. Het ontbijt was ook in orde en alles was aanwezig wat nodig is en lekkere koffiekoeken. Het personeel is ook zeer vriendelijk en behulpzaam. We waren hier voor het songfestival en mochten zelfs de dag van vertrek onze kamer tot 14h houden en helemaal gratis en personeel toonde oprechte interesse hoe onze avond is geweest en dergelijke en als je 's morgens ontbijt had gemist stonden er steeds koffiekoeken klaar die je kon nemen. Is goede aanrader voor citytrip.

Gereisd met partner in mei 2013

4 tips over Hotel Absalon

• Dieuwke, 02-05-2012

Wij hadden kamers op de 1e etage (142 en 144) en konden hier de Wifi vanuit de lobby ontvangen. 144 was de grote kamer

• Esther, 12-08-2013

Komt u op zondag en wilt u voor de deur parkeren? Zet uw auto dan niet in een vak met EL.

• alekos92, 08-06-2014

Probeer een upgrading naar Absalon zelf, maar als een persoon te DUUR.

0 vragen over Hotel Absalon

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen