Hotel Absalon

Hotel Absalon
7,5

35 reviews over Hotel Absalon in het Nederlands

Goed hotel op een goede ligging

Susanne
4-7-2016

Wij kunnen dit hotel zeker aanraden! Goede ligging, goed ontbijt, goede kamers. De enige minpuntjes zijn dat het 's nachts wel erg warm op de kamer was, het bed was voor ons te zacht en de kussens kon je 4x opvouwen en dan nog was deze te zacht. Maar, al met al zouden we hier zeker weer terug gaan!

Uitstekend

E.
5-9-2015

Prettig, comfortabel en schoon hotel met prima bedden. Goed geïsoleerd, ramen aan voorkant houden straatlawaai buiten. Gezellig beschut terras, prima ontbijt, behulpzaam personeel. Vlak bij station,Tivoli en Meatpacking District. Nagenoeg alle bezienswaardigheden op loopafstand.

Absalon-Annex waardeloos

alekos92
8-6-2014

Absalon bestaat uit twee gedeeltes, Absalon en Absalon-Annex. Dit Annex is een soort hostel met een kamer als een konijnenhok, met gezamenlijke toilet en badruimte. Daardoor erg lawaaierig, geen ruimte om je af te drogen, dus Nooit meer Voor die prijs

We hebben een aantal aanbieders voor Absalon voor je op een rij gezet:

Prima hotel dichtbij het station

Anna
21-3-2014

Prima kamer, misschien een wat verouderde badkamer (maar wel schoon). Ontbijt vonden we speciaal, met regionale producten, je kan zelf vers brood afsnijden. Maar, niet een heel grote keuze. Hotel ligt dichtbij het station, wel een stukje lopen naar het centrum. Wij boekten het hotel met een goede aanbieding.

Oude uitgeleefde kamers

K.van de Weerd
16-12-2013

Jaren 70 inrichting. Uitermate slechte warmwatervoorziening. Slecht internet, te kleine ontbijtruimte, gasten zaten op de grond te eten.

Goede prijs/kwaliteit

Judith de Waard
17-9-2013

Zeer vriendelijk personeel. We waren op pad met oma (85 jaar) en die had wat moeite met de kamer. Ze moest een paar trappen op en er was alleen een ligbad. Toen we dit overlegden met het personeel kon er de volgende dag meteen iets geregeld worden!

Heerlijk en uitgebreid eten en een fijne ligging, zeer dichtbij het station.

Ik heb hier 1 nacht overnacht tijdens een rondreis. Het personeel is bijzonder vriendelijk, alles gebeurd met een lach en voelt je direct welkom. De kamer is netjes, schoon en vooral erg kleurrijk! Sanitair is ok, in de douches is er alleen geen mogelijkheid om je handdoek/kleding droog weg te leggen. Ligging hotel in redlight-zone en net buiten centrum, maar prima te lopen. Het ontbijt was goed, alles was voldoende aanwezig en werd op tijd bijgevuld, ook de service weer met een lach. Een standaard hotel, 13 in een dozijn, maar wel met een prima service, nette kamers, goed ontbijt. Op een volgende doorreis zou ik hier zeker nog eens terugkeren.

Geen goed begin...komen niet meer terug

Esther
11-8-2013

Bij aankomst was de receptie met te weinig personeel. We werden vlugjes geholpen. Tijd om onze vragen te beantwoorden was nauwelijks. Van een andere Nederlander hoorden we dat je het beste via een hotel een parkeergarage kon betalen. Niet dat het hotel daar ons op attendeerde. Wij vroegen naar de dichtstbijzijnde garage. Het hotel gaf ons als tip om die dag voor de deur te parkeren, dat was immers gratis op zondag. Wij helemaal blij met deze attente tip en hebben een plekje gezocht. Nog geen 3 uur later, bekeuring van 510 kronen! Op advies van hotel dus daar geparkeerd maar wel bekeuring van 75 euro. En waarom? We stonden op parkeerplaats met EL. Wij hadden als toeristen moeten weten dat dat blijkbaar een plaats was voor elektrische auto's?! Was toch wel fijn geweest als hotel dat vooraf even gezegd had. Was zelfs geen oplaadpunt te zien. Hotel is ons verder nergens in tegemoet gekomen, heel teleurstellend.

Super wintersport gehad!

mevrouw van Brakel
26-7-2013

Zouden er zo weer heen gaan. Dicht bij pistes en bus, eten goed maar na een week wat eentonig. Kamer zeer ruim, schoon en opvallendste was iedere dag opgeruimd.

goede prijs kwaliteit voor citytrip

Bruno
20-5-2013

De ligging van het hotel is perfect vlakbij het station van Kopenhagen met een goede uitvalsbasis naar oa zweden per trein of de luchthaven, Je staat ook zo midden de stad en in het Tivoli park.

Ok het is zeker geen luxehotel en alles is basic maar er valt niet veel op te merken aan de kamers die zijn sober maar hyghiënisch en in orde. Handdoeken worden dagelijks verschoond ook al leg je ze niet altijd op de grond zoals ze vragen. En als je te laat bent voor de poets hangen ze zelfs verse handdoeken aan de deur. Het ontbijt was ook in orde en alles was aanwezig wat nodig is en lekkere koffiekoeken. Het personeel is ook zeer vriendelijk en behulpzaam. We waren hier voor het songfestival en mochten zelfs de dag van vertrek onze kamer tot 14h houden en helemaal gratis en personeel toonde oprechte interesse hoe onze avond is geweest en dergelijke en als je 's morgens ontbijt had gemist stonden er steeds koffiekoeken klaar die je kon nemen. Is goede aanrader voor citytrip.

We hebben een aantal aanbieders voor Absalon voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Absalon in Kopenhagen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Absalon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Absalon scoort een 7.48 uit 10 op basis van 36 reviews.