Reviews over Karrebæksminde

Heerlijke vakantie in Karrebaeksminde gehad.

Truus,
    28-8-2016

Ons huisje (nr 46) was erg mooi, netjes en schoon (er zat alleen in de badkamer een klein beetje schimmel). Van te voren de recensies gelezen, maar dit klopt bij ons huisje niet.

Er zat een nieuwe keuken in met vaatwasser, oven een grote koelkast en diepvries. Je kon heerlijk buiten zitten aan de picknicktafel met een prachtig uitzicht. De afstand naar zee is 10 minuutjes lopen. Je kunt hier in zee zwemmen, er is toezicht. Verder heb je leuke restaurantjes en de Spar is ook op 10 minuten lopen. Er zijn geen toeristische winkeltjes aanwezig.

Toen wij aankwamen was er niemand van de receptie aanwezig. Maar er lag een envelop klaar. Zwembad is wel erg koud, is niet verwarmd. En er zit een mooie speeltuin bij met springkussen, een klimboom en schommels.

Oude meuk

Haas4,
    21-8-2015

Tsja..... Huisje was niet veel.erg oud allemaal. Maar de dames vermaakten zich prima bij zwembad. Jammer van de vele muggen en er was een plaag van torretjes! Dorpje erg leuk!

back to basics in wondermooi kader

Rudidesterck,
    2-7-2014

wauw. In 1 woord is dat wat je voelt bij aankomst. Na de kleine ongemakken (stoffig, koud zwembad) erbij genomen te hebben, is dit gevoel na een paar dagen nog steeds hetzelfde. Pittoresk en een wondermooie plek om met kids terug eens te genieten van wat de natuur allemaal te bieden heeft.

Leuk park met mooie huisjes

stoprichard,
    21-8-2011

Wij hadden een huisje met zicht op het fjord en het grote grasveld.

Heerlijk groot warm zwembad met gloor water .

Mooie rustige omgeving en Kopenhaven is maar een uurtje rijden

Rustig park gelegen aan Fjord

Moos,
    31-8-2010

Vakantiepark Karrebaeksminde was onze laatste bestemming tijdens de rondreis. Dit park heeft mooie vrijstaande huisjes, met als je geluk hebt uitzicht op het fjord. Als je het park verlaat zit je zo in Karrebaeksminde en het strand. Vanuit Jutland zijn wij naar dit park gereden en hebben gebruik gemaakt van de hangbrug over de Storebelt, tol 220 kronen met auto. Het huisje (123) zelf was prima in orde, schoon en zelfs voorzien van vloerverwarming in de badkamer. Die hebben we maar uit gezet, want vonden we niet nodig. Jammer dat er maar een kleine vaatwasser in zit, want met een gezin is dat toch echt te klein, maar ja altijd beter dan met de hand afwassen he. Receptie was supervriendelijk ! Karrebaeksminde is een leuk klein vissersplaatsje waar niet zo veel te doen is. Naestved is een grotere plaats in de buurt en daar is ook een super groot winkelcentrum. Kopenhagen is een kleine 100 km ver, maar is een dagtocht zeker waard. Wat ook mooi is om te bekijken: Stevns Klint

Karrebæksminde scoort een 8 uit 10, op basis van 3 reviews