Reviews over Hundested

Heel fijne camping

Renée,
    30-7-2018

Lieflijke, betaalbare camping aan het Roskildefjord.

Gevestigd op het terrein van een voormalige boerderij.

Eigenaar zeer behulpzaam en vriendelijk.

Veel plaatsen met mooi uitzicht over het water.

Mogelijkheid tot huren van een kayak (aanrader).

Sanitair tiptop in orde en leuke details in de ruimtes, prettig muziekje, lampjes, mooie spiegeltjes, heel sfeervol.

Campingwinkel met verse broodjes service, met verrassing op de broodzak😊.

Camping is echt een aanrader, wij komen zeker terug als we Seelland weer bezoeken.

heerlijk rustig

mariette Koster,
    19-10-2016

De camping, nu het tweede jaar, is precies wat wij zoeken, rustig, grote plekken, geen vermaakteam, aan het water, zwemstrand 10 min. met de auto verderop, winkels dichtbij, goed sanitair, een keuken waar je zelf mag koken en zitten, en toevallig allebeide jaren prachtig weer. Genoeg te doen in een straal van een uur. Kopenhagen, Roskilde viking park, Vogeltuin, kikhaven, rommelmarktjes, met de boot over naar zweden. En de eigenaren zijn super lief en behulpzaam. Voor ons was het geweldig.

Wat een heerlijke camping ! Een aanrader.

Martine,
    25-8-2015

Wat een heerlijke camping is dit. Ruime plaatsen, goede voorzieningen en heel vriendelijke mensen. En een prachtige omgeving. Voor iedereen die van kamperen houdt.

Rustige camping, waar je wel Deens moet spreken

Fam den Hollander,
    6-7-2011

Dit is een rustige camping met voornamelijk Deense vaste gasten. Er zijn een paar veldjes waar je wat losse tenten kwijt kunt (tussen de vaste gasten). Ga niet dicht bij het sanitair staan, want daar staan ook de vuilcontainers!

Sanitair is schoon. Er is een klein speelplaatsje voor de kinderen, een groot springkussen en een speelveld. De "kinderboerderij" is twee geiten groot, dus stel je daar niet te veel van voor. Er is een klein winkeltje bij de receptie, waar het hoognodige gekocht kan worden.

De vaste gasten vinden je soms als je stapvoets rijdt nog te hard over de camping rijden, maar als het ijs gebroken is, word je zelfs meegevraagd om de gezamenlijke avondduik in zee te komen nemen!

Geweldige camping met veel watersport mogelijkheden, bij 5

auke schaafsma,
    22-6-2008

Geweldige camping met veel watersport mogelijkheden, bij slecht weer ben je zo in Hillerod en Kopenhagen, mooie stranden op 5 km afstand, personeel vriendelijk en behulpzaam!

Hundested scoort een 10 uit 10, op basis van 1 reviews