Camping Orø

CampingWeer vandaag22°14°
9,3

1 review over Camping Orø in het Nederlands

Op eilandje Oro, kleine relaxte camping

a.brigande
7-8-2013

Eenvoudig langwerpige camping met een vijftigtal plekken, gelegen aan het uiteinde van het erg mooie kleine eiland Oro. Met de pont er naartoe dus, oversteek duurt een vijftal minuten. Camping is heerlijk relaxed en no-nonsense, klein maar fijn. Sanitair sterk verouderd, maar de ligging maakt alles goed. Aan kleine baai met ondiep water. Veel mooie wandelpaden op dit vlakke eiland van 3x3 km, enkele kleine dorpjes, een vvv, een mooie oude kerk, een supermarkt zelfs. Perfecte plek voor een paar dagen rust, fietsen, boekje lezen. Er staan voornamelijk Deense gezinnen met jonge kinderen, heerlijk rustig. Op het terrein een trampoline en wat skelters, verder vooral genieten van de natuur en het water. Sfeer op het eiland heeft iets weg van Schiermonnikoog, maar dan rustiger.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Orø in Holbaek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Orø zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.