Camping Hillerod

63 reviews over Camping Hillerod in het Nederlands

Fantastisch !

P en B van Tol
20-9-2018

We hebben genoten ! Wat is dit een mooie camping !

Je kunt zien dat alles met liefdevolle aandacht tot in de kleinste details is gestyled.

Prachtige planten, bloemen en bomen.

Kaarsjes als het donker wordt.

TOP !!

Geweldig!! Een cijfer 10. Die geef ik zelden

CJansen
22-8-2018

Super camping! Goed geregeld, goed verzorgd. Schoon sanitair. Op blote voeten of sokken lopen in de sanitair ruimtes. Blauwe overtrekhoesjes aanwezig om over de schoenen te trekken mocht je toch je schoenen aan willen laten. Zo blijft alles schoon en ontstaat er geen zandbak of grasmat binnen. Heel goed! Zeer vriendelijke campingeigenaren die van s'morgens vroeg tot 'savonds laat in de weer zijn om alles goed te houden voor de gasten.

Camping gunstig gelegen tov het centrum. Twee winkels voor de boodschappen op loopafstand.

Hillerod zelf is leuk om te bezoeken. Een half uur rijden vanaf Hillerod ben je aan de kust (west of noord of oost). Heerlijke en mooie stranden. Kopenhagen op half uur rijden met de auto en ook goed bereikbaar met de trein (opstappen in Hillerod).

Tevens prima camping als stop van of naar Zweden.

Wij gaan nog een keer terug op bezoek.

Oja, ik geef bijna nooit tienen. Ben kritisch

Mathijs
22-8-2018

Super vriendelijke eigenaren, echt een heel fijne, gezellige, knusse en goed verzorgde camping. Ideaal voor uitstapjes door heel nord sealand incl kopenhagen (trein 30 min)

Goede uitvalsbasis voor centrum Kopenhagen

Fam. Broekhuis
15-8-2018

Fijne stadscamping met goede (trein)verbinding naar centrum van Kopenhagen.

Sanitair is goed en schoon, maar te beperkt gezien de omvang van de camping.

Kleine speeltuin waarin kinderen zich prima konden vermaken. Jammer dat nabijgelegen zwembad net dicht was toen wij er waren.

Gedreven eigenaresse die met veel zorg voor haar gasten de camping runt. Dat is onder ander terug te zien in sanitair en de aankleding van camping (planten, fijne keuken om te gebruiken etc.)

Amber
26-7-2018

Een super camping! Gezellige sfeer en aardige mensen!! Je kan gebruik maken van een grote keuken incl. Spullen. (ook kon je alles gebruiken bij de afwas) sochtends staat er voor iedereen gratis koffie klaar en savonds staan er gezellige kaarsen overal.

Geen minpunten voor deze camping, een echte aanrader!

Heerlijke zeer verzorgde camping, veel aandacht voor sfeer. Mooie terrasjes waar je gewoon kunt gaan zitten tussen de bloemen. Uitgebreide gezamelijke keuken met alles wat nodig is. Zeer schoon sanitair. Supermarkt en ruim winkelcentrum op loopafstand, 15 minuten lopen.

Kopenhagen met de trein voor DKK 150 een dagkaart voor ‘t openbaar vervoer in en naar Kopenhagen. Na een klein uurtje met de trein sta je in hartje Kopenhagen.

Speeltuintje voor kinderen met zandbak etc. Maar ook in de gezellige huiskamer is een ruime speelhoek voor kinderen.

‘s Avonds worden alle lantaarns met kaarsen op het terras aangestoken.

Ook de stranden in het noorden zijn in 30 á 50 minuten te bereiken. Of bezoek het kasteel in Hillerod of bezoek het gezellige Helsingor.

Maar bovenal was de ontvangst uiterst vriendelijk en persoonlijk door Annette en Taco. En ja, er zijn regels, maar daardoor is alles piekfijn in orde. We hebben geen minpuntjes ontdekt.

Prima camping, met een paar hikken

Andre
11-6-2018

Prima camping met goede voorzieningen. Keuken is prachtig en nodigt uit om daar te koken. Sanitair is goed (zoals op de meeste Deense campings)

Het geheel is misschien wel een beetje over de top. Het aantrekken van blauwe schoentjes wanneer je naar de wc gaat is niet bepaald een aanlokkelijk vooruitzicht. De eigenaren hebben daar een ander idee over. Ons inziens is het niet bepaald hygiënisch. Verder internet alleen tegen betaling, dat is toch een beetje achterhaald met de nieuwe internetregels

A van der spoel
1-6-2018

Fantastisch Super. Vriendelijke mensen

Heerlijke camping

Brenda
5-2-2018

Een heerlijke camping. Annette en haar vriend verzorgen de campinggasten en de camping goed. Er wordt zelfs af en toe gratis koffie neer gezet voor de gasten op het terras en Annette is altijd in voor een praatje of tips over de omgeving. We voelden ons ontzettend welkom op de camping.

De camping keuken en zitkamer waar de gasten gebruik van mogen maken zijn gezellig, ruim en erg netjes onderhouden. Zelden zo’n mooie gezamenlijke ruimtes gezien. Het aantal douches is niet veel voor de hele camping maar we hebben nooit echt heel lang hoeven wachten.

De eigenaren zorgen ervoor dat de campinggasten niet te dicht op elkaar staan waardoor je een fijne ruime plek houdt. Voor kinderen is er een speeltuin, voetbaltafel, tafeltennis tafel en een trampoline. In de speeltuin liggen grote Berg steps die de kinderen gratis kunnen gebruiken. Naast de camping is er ook een groot veld met doelen waar ’s avonds gevoetbald werd door de campinggasten.

In de omgeving van de camping zijn heel veel uitstapjes te doen. Vanaf de camping is het 10 minuten lopen naar het treinstation van waar je in ongeveer 45 min in Kopenhagen bent. Op de camping kun je een Kopenhagen card kopen waarmee je de trein in mag en diverse musea in Kopenhagen en in de omgeving van de camping, waaronder het kasteel in Hillerod zelf.

Super

Theo en Marry
18-1-2018

Deze mensen weten wat gastvrijheid inhoudt!!

Buro Scanbrit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Hillerod in Hillerød, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Hillerod zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.