Camping Hillerod

Camping Hillerod
9,3

58 reviews over Camping Hillerod in het Nederlands

Heerlijke zeer verzorgde camping, veel aandacht voor sfeer. Mooie terrasjes waar je gewoon kunt gaan zitten tussen de bloemen. Uitgebreide gezamelijke keuken met alles wat nodig is. Zeer schoon sanitair. Supermarkt en ruim winkelcentrum op loopafstand, 15 minuten lopen.

Kopenhagen met de trein voor DKK 150 een dagkaart voor ‘t openbaar vervoer in en naar Kopenhagen. Na een klein uurtje met de trein sta je in hartje Kopenhagen.

Speeltuintje voor kinderen met zandbak etc. Maar ook in de gezellige huiskamer is een ruime speelhoek voor kinderen.

‘s Avonds worden alle lantaarns met kaarsen op het terras aangestoken.

Ook de stranden in het noorden zijn in 30 á 50 minuten te bereiken. Of bezoek het kasteel in Hillerod of bezoek het gezellige Helsingor.

Maar bovenal was de ontvangst uiterst vriendelijk en persoonlijk door Annette en Taco. En ja, er zijn regels, maar daardoor is alles piekfijn in orde. We hebben geen minpuntjes ontdekt.

Prima camping, met een paar hikken

Andre
11-6-2018

Prima camping met goede voorzieningen. Keuken is prachtig en nodigt uit om daar te koken. Sanitair is goed (zoals op de meeste Deense campings)

Het geheel is misschien wel een beetje over de top. Het aantrekken van blauwe schoentjes wanneer je naar de wc gaat is niet bepaald een aanlokkelijk vooruitzicht. De eigenaren hebben daar een ander idee over. Ons inziens is het niet bepaald hygiënisch. Verder internet alleen tegen betaling, dat is toch een beetje achterhaald met de nieuwe internetregels

Geweldig

A van der spoel
1-6-2018

Fantastisch Super. Vriendelijke mensen

Heerlijke camping

Brenda
    5-2-2018

Een heerlijke camping. Annette en haar vriend verzorgen de campinggasten en de camping goed. Er wordt zelfs af en toe gratis koffie neer gezet voor de gasten op het terras en Annette is altijd in voor een praatje of tips over de omgeving. We voelden ons ontzettend welkom op de camping.

De camping keuken en zitkamer waar de gasten gebruik van mogen maken zijn gezellig, ruim en erg netjes onderhouden. Zelden zo’n mooie gezamenlijke ruimtes gezien. Het aantal douches is niet veel voor de hele camping maar we hebben nooit echt heel lang hoeven wachten.

De eigenaren zorgen ervoor dat de campinggasten niet te dicht op elkaar staan waardoor je een fijne ruime plek houdt. Voor kinderen is er een speeltuin, voetbaltafel, tafeltennis tafel en een trampoline. In de speeltuin liggen grote Berg steps die de kinderen gratis kunnen gebruiken. Naast de camping is er ook een groot veld met doelen waar ’s avonds gevoetbald werd door de campinggasten.

In de omgeving van de camping zijn heel veel uitstapjes te doen. Vanaf de camping is het 10 minuten lopen naar het treinstation van waar je in ongeveer 45 min in Kopenhagen bent. Op de camping kun je een Kopenhagen card kopen waarmee je de trein in mag en diverse musea in Kopenhagen en in de omgeving van de camping, waaronder het kasteel in Hillerod zelf.

Super

Theo en Marry
    18-1-2018

Deze mensen weten wat gastvrijheid inhoudt!!

prima camping

Janine
    6-9-2017

We hebben een week doorgebracht in een huisje op camping Hillerod met onze jongens van 9 en 11 jaar. De huisjes zijn prima, er zijn boven 2 slaapplaatsen en er staan 2 bedden in het woongedeelte. Er zijn 2 electrische kookpitten en alle keukenspullen zijn aanwezig. Er is geen stromend water in de huisjes. Het douche- en toiletgebouw is mooi en schoon. Er zijn alleen erg weinig douches (we hebben meerdere keren moeten wachten om te kunnen douchen). De douches zijn wel gratis. De camping keuken is fantastisch, evenals de eet- en speelruimte naast de keuken. Wij zijn met de Kopenhagencard naar Kopenhagen geweest met de trein, een aanrader. Evenals het kasteel (Frederiksborg) in het dorp. Het zwembad naast de camping (gemeentebad, maar je kan als je op de camping staat 1 keer gratis zwemmen) is ook echt een leuk zwembad met glijbaan en duikplanken.

nederlands deens paar die een gezellige campimg runnen

grote keuken waar iedereen zn potje mag koken en een mooi sanitair. ze doen er alles aan om een gezellige sfeer te creeren

Hier 4 dagen gestaan met vouwwagen, met als doel Kopenhagen te bezoeken. De camping is zeer goed verzorgd, met de mooiste gemeenschappelijke keuken die we ooit gezien hebben! 's Avonds wordt het terrein sfeervol verlicht met olielampen. Eigenaresse Annette en haar partner Taco steken veel energie in de verzorging van het terrein en heeft een mediterrane sfeer gecreëerd. Het gras van de kampeervelden heeft de kwaliteit van een gazon! Hillerød zelf is ook een leuk stadje met een mooi bezienswaardig kasteel en kasteeltuinen (Frederiksborg). Neem de Copenhagen Card voor bezoek aan de stad, omdat je met de treinreis (+ 30 minuten) de investering er snel uit hebt. Na bezoek aan de drukke stad is het weer lekker terugkomen in de rust.

Super mooie camping! Sanitair is alsof je in je eigen badkamer staat. Heel schoon en compleet met handzeep en handdoekpapier.

Grasvelden zijn mooi groen en worden super goed onderhouden.

In de avond wordt de camping verlicht met kaarsjes. Mooie en gezellige keuken en ook een gezellige zitkamer voor koude avonden.

Terras is ook erg gezellig. Annette en Taco zijn super aardig en behulpzaam.

In het dorp kun je pizza's halen bij Willy deze vonden wij erg lekker! Je kan bij Willy ook lekker eten.

Heel gezellig!

Connie
    23-7-2017

Deze camping van Annette en Taco is een zeer gezellige camping.Je kunt broodjes bestellen voor de volgende dag en in de zeer mooie keuken je eigen eten klaarmaken.

Met een speciale kaart die je bij de receptie kunt kopen kan je naar Kopenhagen reizen met de trein.Het station is 15 min. lopen vanaf de camping.Met deze kaart kan je ook bv.de musea bezoeken of rondvaart en tal van andere activiteiten.Ga ook naar Humblebaek naar museum Louisiana,echte aanrader!

We hebben een aantal aanbieders voor Hillerod voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Hillerod in Hillerød, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Hillerod zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Hillerod scoort een 9.33 uit 10 op basis van 64 reviews.