Tijdelijk €25 aanbetaling

• 9.8Staat v/h sanitair
  • 5Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

Op vakantie nabij Kopenhagen op Camping Hillerod. Hier hebben ze aandacht voor details. Zo staat het hier vol met mooie bloemen en planten. Ook het sanitair is hier zeer schoon. Voor de kleintjes is er een kleine speeltuin en een zwembad vlakbij. Op een half uurtje rijden van Kopenhagen, maar ook twee winkels voor boodschappen op loopafstand.

We hebben de beste aanbieders voor Camping Hillerod voor je op een rij gezet:

79 Reviews over Hillerod

• 7Yvke Jathe22-08-2022

Stadscamping

Camping in stad Hillerod, omgeven door woonwijk, geeft idee van oase binnen een stad die strak wordt onderhouden door eigenaren. Sanitair, erg schoon. Betreden op blote voeten of met overschoenen. Terrassen om keuken, receptie, huis, vol met zitjes, bloeiende planten en s avonds allerlei lampjes en fakkels. Mooie schone keuken. Plaatsen voornamelijk met zon, minder met schaduw. Geheel maakt perfecte indruk, eigenaresse die je begeleidt naar uitgekozen plek en tot centimeter precies bepaalt hoe de caravan moet staan. S Avonds na tien uur volstrekte rust. Perfectie werkte bij ons beklemmend.

• 9Staat v/h sanitair
  • 8Marlon en Anja en hond Baila02-08-2022

Sfeervolle camping !!

Heerlijke plek zo dichtbij het centrum van hillerød waar je leuke terrasjes en winkeltjes kunt vinden. Camping is tot in de details verzorgd! Elke avond gaan er tientallen kaarsen/olielampen aan voor nog meer sfeer! Gepassioneerde gastvrouw en gastheer! We komen zeker terug❤️

• 5Eetgelegenheden
  • 10Erik19-05-2022

Super camping!!

Super camping. Niet voor niets in 2019 en 2022 beste camping van Denemarken. Alles is mooi en schoon. Alles past perfect bij elkaar. Aardige eigenaar, lekkere broodjes. Absoluut een aanrader.

• 9Marbert24-08-2021

Camping met Spa-gevoel!

Fantastische camping in een spa-achtige setting. Alles is schoon en met oog voor detail gemaakt. De camping straalt luxe uit en vrolijkheid en heeft terrassen met verzorgd meubilair en prachtige bloeiende planten. De nieuwe buitendouches zijn super! Uniek om met zicht op de kastanjeboom lekker warm te douchen met je gezicht in het zonnetje! De binnenstad van Kopenhagen is in een klein uur te bereiken (kwartiertje lopen naar het station en 40 minuten met de trein). Echt een aanrader om vanuit hier de stad en omgeving te ontdekken!

• 10Familie Teunissen-van de Waart23-08-2021

Super mooie camping op top locatie.

Wat een heerlijke camping. Perfecte locatie voor bezoek aan Kopenhagen, kastelen, kust en Louisiana museum. In een stadje maar heel rustige en groen gelegen. Maar het alle beste is de onovertroffen zorg waarmee de camping wordt beheerd. Zo schoon, gezellig, netjes en gastvrij!

• 9Rianne, René & kids09-08-2020

Een mooie plek met zowel rust als activiteiten!

We hebben op camping Hillerod een geweldige tijd gehad. De camping staat bekend als mooi aangekleed met planten en de plek is goed verzorgd en gevarieerd. Maar het enthousiasme, harde werk en de charme van alle medewerkers zorgt daar ook voor. Wij hadden een cabine met een veranda met uitzicht op de speeltuin. Leuk voor de kinderen. Het huisje was groot genoeg, schoon en onze dochters sliepen knus op de vide. We konden kiezen tussen een binnen en buitendouche. Alle sanitair en kookgelegenheden waren schoon en mooi aangekleed. Het was een camping waar we tot rust kwamen en die ook alle faciliteiten had om luxe kamperen. Over Denemarken zijn we ook tevreden. Vanuit de camping kan je veel activiteiten doen, naar het strand, de natuur in, Kopenhagen of het mooie kasteel in Hillerod. Ik raad het iedereen aan. De camping wordt vaak een paar dagen geboekt, wij hebben ons een week prima vermaakt.

• 10Roderik09-08-2020

Wat een fantastische camping !

Wat een heerlijke camping, heerlijk schoon sanitair, wat een genot om zo te kamperen. Een gezamenlijke keuken erbij en een leuke speeltuin met 2 trampolines, prima voor kinderen voor leeftijd basisschool. We zijn verwend geraakt 🤩

• 10S. Langerak27-08-2019

Fantastisch!!

Wat een sfeervolle, schone camping! Wij verbleven in een luxe cabin. Schoon en gezellig! Bedden liggen prima. De eigenaren zijn heel vriendelijk, gastvrij en behulpzaam. Prima uitvalsbasis voor vele bezienswaardigheden en natuurlijk Kopenhagen.

• 10Ingeborg05-08-2019

Super mooi en sfeervol

Rondreis Denemarken, waarbij we op o.a. deze camping verbleven. Jammer dat de camping zelf geen zwembad heeft, maar binnen zwembad is echt op loopafstand. Personeel zeer vriendelijk.

• 10Marjon05-08-2019

Fantastisch!

Fantastische camping. Er hangt een heel fijne sfeer, alles is schoon. Het is er rustig maar toch gezellig. Een prachtige gezamenlijke keuken en zitruimtes waar je gebruik van kunt maken en waar je, ondanks dat de camping zo goed als vol was, altijd rustig kunt zitten. Het is niet een speciale familiecamping maar onze zoon van 11 heeft zich hier kostelijk vermaakt met de andere kinderen. Aan alles is aandacht besteed, het is zeer verzorgd (overal prachtige planten). De eigenaren van de camping zijn dag en nacht in touw om het de gasten naar de zin te maken. Zij zijn het hart van de camping en het zijn heel bijzondere mensen, altijd vriendelijk en behulpzaam. Wij gaan hier zeker terug komen.

Camping Hillerod info

Camping-informatie