Camping Hillerod

9.8Fenomenaal

Denemarken, Seeland & Kopenhagen, Hillerød

9.8Fenomenaal

Meer camping info

Op vakantie nabij Kopenhagen op Camping Hillerod. Hier hebben ze aandacht voor details. Zo staat het hier vol met mooie bloemen en planten. Ook het sanitair is hier zeer schoon. Voor de kleintjes is er een kleine speeltuin en een zwembad vlakbij. Op een half uurtje rijden van Kopenhagen, maar ook twee winkels voor boodschappen op loopafstand.

74 reviews over Camping Hillerod

• 9Rianne, René & kids09-08-2020

Een mooie plek met zowel rust als activiteiten!

We hebben op camping Hillerod een geweldige tijd gehad. De camping staat bekend als mooi aangekleed met planten en de plek is goed verzorgd en gevarieerd. Maar het enthousiasme, harde werk en de charme van alle medewerkers zorgt daar ook voor. Wij hadden een cabine met een veranda met uitzicht op de speeltuin. Leuk voor de kinderen. Het huisje was groot genoeg, schoon en onze dochters sliepen knus op de vide. We konden kiezen tussen een binnen en buitendouche. Alle sanitair en kookgelegenheden waren schoon en mooi aangekleed. Het was een camping waar we tot rust kwamen en die ook alle faciliteiten had om luxe kamperen. Over Denemarken zijn we ook tevreden. Vanuit de camping kan je veel activiteiten doen, naar het strand, de natuur in, Kopenhagen of het mooie kasteel in Hillerod. Ik raad het iedereen aan. De camping wordt vaak een paar dagen geboekt, wij hebben ons een week prima vermaakt.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 10Roderik09-08-2020

Wat een fantastische camping !

Wat een heerlijke camping, heerlijk schoon sanitair, wat een genot om zo te kamperen. Een gezamenlijke keuken erbij en een leuke speeltuin met 2 trampolines, prima voor kinderen voor leeftijd basisschool. We zijn verwend geraakt 🤩

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 2019
    10S. Langerak27-08-2019

Fantastisch!!

Wat een sfeervolle, schone camping! Wij verbleven in een luxe cabin. Schoon en gezellig! Bedden liggen prima. De eigenaren zijn heel vriendelijk, gastvrij en behulpzaam. Prima uitvalsbasis voor vele bezienswaardigheden en natuurlijk Kopenhagen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Ingeborg05-08-2019

Super mooi en sfeervol

Rondreis Denemarken, waarbij we op o.a. deze camping verbleven. Jammer dat de camping zelf geen zwembad heeft, maar binnen zwembad is echt op loopafstand. Personeel zeer vriendelijk.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10Marjon05-08-2019

Fantastisch!

Fantastische camping. Er hangt een heel fijne sfeer, alles is schoon. Het is er rustig maar toch gezellig. Een prachtige gezamenlijke keuken en zitruimtes waar je gebruik van kunt maken en waar je, ondanks dat de camping zo goed als vol was, altijd rustig kunt zitten. Het is niet een speciale familiecamping maar onze zoon van 11 heeft zich hier kostelijk vermaakt met de andere kinderen. Aan alles is aandacht besteed, het is zeer verzorgd (overal prachtige planten). De eigenaren van de camping zijn dag en nacht in touw om het de gasten naar de zin te maken. Zij zijn het hart van de camping en het zijn heel bijzondere mensen, altijd vriendelijk en behulpzaam. Wij gaan hier zeker terug komen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 2018
    10P en B van Tol20-09-2018

Fantastisch !

We hebben genoten ! Wat is dit een mooie camping ! Je kunt zien dat alles met liefdevolle aandacht tot in de kleinste details is gestyled. Prachtige planten, bloemen en bomen. Kaarsjes als het donker wordt. TOP !!

Gereisd met partner in september 2018

• 10CJansen22-08-2018

Geweldig!! Een cijfer 10. Die geef ik zelden

Super camping! Goed geregeld, goed verzorgd. Schoon sanitair. Op blote voeten of sokken lopen in de sanitair ruimtes. Blauwe overtrekhoesjes aanwezig om over de schoenen te trekken mocht je toch je schoenen aan willen laten. Zo blijft alles schoon en ontstaat er geen zandbak of grasmat binnen. Heel goed! Zeer vriendelijke campingeigenaren die van s'morgens vroeg tot 'savonds laat in de weer zijn om alles goed te houden voor de gasten. Camping gunstig gelegen tov het centrum. Twee winkels voor de boodschappen op loopafstand. Hillerod zelf is leuk om te bezoeken. Een half uur rijden vanaf Hillerod ben je aan de kust (west of noord of oost). Heerlijke en mooie stranden. Kopenhagen op half uur rijden met de auto en ook goed bereikbaar met de trein (opstappen in Hillerod). Tevens prima camping als stop van of naar Zweden. Wij gaan nog een keer terug op bezoek. Oja, ik geef bijna nooit tienen. Ben kritisch

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 9Mathijs22-08-2018

Geweldig

Super vriendelijke eigenaren, echt een heel fijne, gezellige, knusse en goed verzorgde camping. Ideaal voor uitstapjes door heel nord sealand incl kopenhagen (trein 30 min)

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 8Fam. Broekhuis15-08-2018

Goede uitvalsbasis voor centrum Kopenhagen

Fijne stadscamping met goede (trein)verbinding naar centrum van Kopenhagen. Sanitair is goed en schoon, maar te beperkt gezien de omvang van de camping. Kleine speeltuin waarin kinderen zich prima konden vermaken. Jammer dat nabijgelegen zwembad net dicht was toen wij er waren. Gedreven eigenaresse die met veel zorg voor haar gasten de camping runt. Dat is onder ander terug te zien in sanitair en de aankleding van camping (planten, fijne keuken om te gebruiken etc.)

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 10Amber26-07-2018

Geweldig

Een super camping! Gezellige sfeer en aardige mensen!! Je kan gebruik maken van een grote keuken incl. Spullen. (ook kon je alles gebruiken bij de afwas) sochtends staat er voor iedereen gratis koffie klaar en savonds staan er gezellige kaarsen overal.

Geen minpunten voor deze camping, een echte aanrader!

Gereisd met partner in juli 2018

Camping Hillerod info