Camping Hillerodstersterster

9.5Fenomenaal

• 9.9Staat v/h sanitair

Meer camping info
Tonen op kaart

Op vakantie nabij Kopenhagen op Camping Hillerod. Hier hebben ze aandacht voor details. Zo staat het hier vol met mooie bloemen en planten. Ook het sanitair is hier zeer schoon. Voor de kleintjes is er een kleine speeltuin en een zwembad vlakbij. Op een half uurtje rijden van Kopenhagen, maar ook twee winkels voor boodschappen op loopafstand.

72 reviews over Camping Hillerod

• 2019
    10S. Langerak27-08-2019

Fantastisch!!

Wat een sfeervolle, schone camping! Wij verbleven in een luxe cabin. Schoon en gezellig! Bedden liggen prima. De eigenaren zijn heel vriendelijk, gastvrij en behulpzaam. Prima uitvalsbasis voor vele bezienswaardigheden en natuurlijk Kopenhagen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Ingeborg05-08-2019

Super mooi en sfeervol

Rondreis Denemarken, waarbij we op o.a. deze camping verbleven. Jammer dat de camping zelf geen zwembad heeft, maar binnen zwembad is echt op loopafstand. Personeel zeer vriendelijk.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10Marjon05-08-2019

Fantastisch!

Fantastische camping. Er hangt een heel fijne sfeer, alles is schoon. Het is er rustig maar toch gezellig. Een prachtige gezamenlijke keuken en zitruimtes waar je gebruik van kunt maken en waar je, ondanks dat de camping zo goed als vol was, altijd rustig kunt zitten. Het is niet een speciale familiecamping maar onze zoon van 11 heeft zich hier kostelijk vermaakt met de andere kinderen. Aan alles is aandacht besteed, het is zeer verzorgd (overal prachtige planten). De eigenaren van de camping zijn dag en nacht in touw om het de gasten naar de zin te maken. Zij zijn het hart van de camping en het zijn heel bijzondere mensen, altijd vriendelijk en behulpzaam. Wij gaan hier zeker terug komen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 2018
    10P en B van Tol20-09-2018

Fantastisch !

We hebben genoten ! Wat is dit een mooie camping ! Je kunt zien dat alles met liefdevolle aandacht tot in de kleinste details is gestyled. Prachtige planten, bloemen en bomen. Kaarsjes als het donker wordt. TOP !!

Gereisd met partner in september 2018

• 10CJansen22-08-2018

Geweldig!! Een cijfer 10. Die geef ik zelden

Super camping! Goed geregeld, goed verzorgd. Schoon sanitair. Op blote voeten of sokken lopen in de sanitair ruimtes. Blauwe overtrekhoesjes aanwezig om over de schoenen te trekken mocht je toch je schoenen aan willen laten. Zo blijft alles schoon en ontstaat er geen zandbak of grasmat binnen. Heel goed! Zeer vriendelijke campingeigenaren die van s'morgens vroeg tot 'savonds laat in de weer zijn om alles goed te houden voor de gasten. Camping gunstig gelegen tov het centrum. Twee winkels voor de boodschappen op loopafstand. Hillerod zelf is leuk om te bezoeken. Een half uur rijden vanaf Hillerod ben je aan de kust (west of noord of oost). Heerlijke en mooie stranden. Kopenhagen op half uur rijden met de auto en ook goed bereikbaar met de trein (opstappen in Hillerod). Tevens prima camping als stop van of naar Zweden. Wij gaan nog een keer terug op bezoek. Oja, ik geef bijna nooit tienen. Ben kritisch

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 9Mathijs22-08-2018

Geweldig

Super vriendelijke eigenaren, echt een heel fijne, gezellige, knusse en goed verzorgde camping. Ideaal voor uitstapjes door heel nord sealand incl kopenhagen (trein 30 min)

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 8Fam. Broekhuis15-08-2018

Goede uitvalsbasis voor centrum Kopenhagen

Fijne stadscamping met goede (trein)verbinding naar centrum van Kopenhagen. Sanitair is goed en schoon, maar te beperkt gezien de omvang van de camping. Kleine speeltuin waarin kinderen zich prima konden vermaken. Jammer dat nabijgelegen zwembad net dicht was toen wij er waren. Gedreven eigenaresse die met veel zorg voor haar gasten de camping runt. Dat is onder ander terug te zien in sanitair en de aankleding van camping (planten, fijne keuken om te gebruiken etc.)

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 10Amber26-07-2018

Geweldig

Een super camping! Gezellige sfeer en aardige mensen!! Je kan gebruik maken van een grote keuken incl. Spullen. (ook kon je alles gebruiken bij de afwas) sochtends staat er voor iedereen gratis koffie klaar en savonds staan er gezellige kaarsen overal.

Geen minpunten voor deze camping, een echte aanrader!

Gereisd met partner in juli 2018

• 9Irene071116-06-2018

Superweek gehad op camping Hillerodkan niet beter.

Heerlijke zeer verzorgde camping, veel aandacht voor sfeer. Mooie terrasjes waar je gewoon kunt gaan zitten tussen de bloemen. Uitgebreide gezamelijke keuken met alles wat nodig is. Zeer schoon sanitair. Supermarkt en ruim winkelcentrum op loopafstand, 15 minuten lopen. Kopenhagen met de trein voor DKK 150 een dagkaart voor ‘t openbaar vervoer in en naar Kopenhagen. Na een klein uurtje met de trein sta je in hartje Kopenhagen. Speeltuintje voor kinderen met zandbak etc. Maar ook in de gezellige huiskamer is een ruime speelhoek voor kinderen. ‘s Avonds worden alle lantaarns met kaarsen op het terras aangestoken. Ook de stranden in het noorden zijn in 30 á 50 minuten te bereiken. Of bezoek het kasteel in Hillerod of bezoek het gezellige Helsingor. Maar bovenal was de ontvangst uiterst vriendelijk en persoonlijk door Annette en Taco. En ja, er zijn regels, maar daardoor is alles piekfijn in orde. We hebben geen minpuntjes ontdekt.

Gereisd met partner in juni 2018

• 8Andre11-06-2018

Prima camping, met een paar hikken

Prima camping met goede voorzieningen. Keuken is prachtig en nodigt uit om daar te koken. Sanitair is goed (zoals op de meeste Deense campings)

Het geheel is misschien wel een beetje over de top. Het aantrekken van blauwe schoentjes wanneer je naar de wc gaat is niet bepaald een aanlokkelijk vooruitzicht. De eigenaren hebben daar een ander idee over. Ons inziens is het niet bepaald hygiënisch. Verder internet alleen tegen betaling, dat is toch een beetje achterhaald met de nieuwe internetregels

Gereisd met partner in juni 2018

11 tips over Camping Hillerod

• Robert35, 18-08-2013

De camping is zeer geschikt om een afwisselende vakantie te hebben. Zee en stranden, Kopenhagen, Cultuur en historie en actief, alles binnen een halfuur te doen. Zeer goed openbaar vervoer binnen 10 minuten te bereiken. Kopenhagen en de vele bezienswaardigheden vergen minstens 3 dagen en zou je het beste kunnen doen met de Copenhagencard.

• S_Prins, 25-08-2012

De CopenhagenCard is te koop op de camping. Hierbij zijn treinreis naar Kopenhagen alsmede musea bezoek, bezoek aan Tivoli, vervoer in de stad, boottocht door de stad (aanrader!) etc etc etc. inbegrepen.

• maaikelensink, 26-03-2015

een nadeel: wij gingen reizen met 2 kleine tentjes en je betaald dan ook voor 2 plaatsen... het is dus goedkoper om 1 grote tent te melden of te gebruiken..

1 vraag over Camping Hillerod

• bertha, 28-11-2017

Caravans

Ik zie in de prijslijsten niet wat een overnachting met caravan kost Kunt u me dat mailen.in de maand juni.

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig