We hebben een aantal aanbieders voor Hillerød voor je op een rij gezet:

Reviews over Hillerød

Fantastisch !

P en B van Tol,
    20-9-2018

We hebben genoten ! Wat is dit een mooie camping !

Je kunt zien dat alles met liefdevolle aandacht tot in de kleinste details is gestyled.

Prachtige planten, bloemen en bomen.

Kaarsjes als het donker wordt.

TOP !!

Gereisd met partner in september 2018

Geweldig!! Een cijfer 10. Die geef ik zelden

CJansen,
    22-8-2018

Super camping! Goed geregeld, goed verzorgd. Schoon sanitair. Op blote voeten of sokken lopen in de sanitair ruimtes. Blauwe overtrekhoesjes aanwezig om over de schoenen te trekken mocht je toch je schoenen aan willen laten. Zo blijft alles schoon en ontstaat er geen zandbak of grasmat binnen. Heel goed! Zeer vriendelijke campingeigenaren die van s'morgens vroeg tot 'savonds laat in de weer zijn om alles goed te houden voor de gasten.

Camping gunstig gelegen tov het centrum. Twee winkels voor de boodschappen op loopafstand.

Hillerod zelf is leuk om te bezoeken. Een half uur rijden vanaf Hillerod ben je aan de kust (west of noord of oost). Heerlijke en mooie stranden. Kopenhagen op half uur rijden met de auto en ook goed bereikbaar met de trein (opstappen in Hillerod).

Tevens prima camping als stop van of naar Zweden.

Wij gaan nog een keer terug op bezoek.

Oja, ik geef bijna nooit tienen. Ben kritisch

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Geweldig

Mathijs,
    22-8-2018

Super vriendelijke eigenaren, echt een heel fijne, gezellige, knusse en goed verzorgde camping. Ideaal voor uitstapjes door heel nord sealand incl kopenhagen (trein 30 min)

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Goede uitvalsbasis voor centrum Kopenhagen

Fam. Broekhuis,
    15-8-2018

Fijne stadscamping met goede (trein)verbinding naar centrum van Kopenhagen.

Sanitair is goed en schoon, maar te beperkt gezien de omvang van de camping.

Kleine speeltuin waarin kinderen zich prima konden vermaken. Jammer dat nabijgelegen zwembad net dicht was toen wij er waren.

Gedreven eigenaresse die met veel zorg voor haar gasten de camping runt. Dat is onder ander terug te zien in sanitair en de aankleding van camping (planten, fijne keuken om te gebruiken etc.)

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Geweldig

Amber,
    26-7-2018

Een super camping! Gezellige sfeer en aardige mensen!! Je kan gebruik maken van een grote keuken incl. Spullen. (ook kon je alles gebruiken bij de afwas) sochtends staat er voor iedereen gratis koffie klaar en savonds staan er gezellige kaarsen overal.

Geen minpunten voor deze camping, een echte aanrader!

Gereisd met partner in juli 2018
Hillerød scoort een 8,2 uit 10, op basis van 10 reviews