Sorteren

Reviews over Hillerød

Leuk stadje

Arie ter Wiel
    8-8-2017

Hillerod is een erg leuk Deens stadje. Groot winkelaanbod, niet in de laatste plaats door het overdekte winkelcentrum. Bezoek hier zeker de Bilka. Relexte sfeer, zoals eigenlijk overal in Denemarken wel is. Leuke terrassen. Zeker een bezoek waard.

Het slot Frederiksborg is dominant aanwezig. Trekt massa toeristen, met name bussen vol ouderen. Het slot zelf is wel aardig, maar niet heel bijzonder. Vooral heeel veel schilderijen van overleden mensen.

knus dorp met leuke winkels en eetgelegenheden

Sjaan Beentjes
    14-7-2015

Het mooi gelegen Frederiksberg is schitterend

Shoppen en cultuur snuiven

Lourens en Laura
    29-7-2014

Zie titel: mooie plaats met prachtig slot om te bezoeken en er om het meer te wandelen. Ook voor winkelen kan je hier goed terecht.

Hillerød scoort een 8,7 uit 10, op basis van 10 reviews