Reviews over Helsingør

Gezellig klein hotel.

Petra,
    26-6-2016

Kamers waren erg klein. Personeel erg aardig.

echt super

kitty,
    5-9-2008

geweldig ook rondreis gemaakt super hotel mooi zwembad ook ontbijt goed. mooie omgeving, leuke uitstapjes bv zweden en kopenhagen ik wil er wel weer naar toe zeker voor de prijs zit ik hier met gezin voordeliger dan in zo'n huisje

kinder-rondreis Denemarken via touroperator

Fam. Drent,
    19-7-2008

Via een touroperator hebben we een kinder-rondreis Denemarken geboekt. Elke drie dagen een ander hotel. Marienlyst was ons eerste hotel, waar we drie dagen verbleven. We hadden volgens het hotel een familie-kamer (twee kleine kinderen). De kamer was niet groot voor vier personen. Wel een leuk zwembad en het ontbijt was goed. Vanuit het hotel kijk je op Zweden en er ligt een van de bekenste slot op loopafstand. Kopenhaven ligt op ongeveer 45 min. rijden. Goed bevallen.

Aanrader

Drommel,
    26-6-2008

Wij hebben vorig jaar zomer een kinder-rondreis door Denemarken gemaakt. Waar we drie hotels aandeden. Dit hotel was de eerste van de drie en wat een verwennerij. Super vriendelijk personeel, prachtige kamer met uitzicht op Zweden, mooi zwembad. Het ontbijt kon haast niet uitgebreider, er was zelfs een kok die voor de gene die dat wilde een omelet of flensje maakte. Prachtige omgeving. De drie nachten waren eigenljk veel te kort, we hadden graag nog naar Kopenhage gewild, want dat is opzich dichtbij.

Ik heb zeer positieve ervaringen met Marienlyst

Marc de Best,
    8-8-2006

Ik heb zeer positieve ervaringen met Marienlyst. De ligging is prachtig aan de Odense. Het hotel straalt van buiten niet veel bijzonders uit, maar is van binnen mooi ingericht. Vanwege bepaalde verbintenissen met het koninklijk huis van Denemarken 'struikel' je over de kroontjes: in het tapijt, op het toiletpapier, op de muur, op de vlag, etc.

Hotel is erg kindvriendelijk. Leuk zwembad met grote glijbaan en apart babybad.

De ligging is direct aan de zee. Er is aan weerzijden van het hotel een mooi strandje. Rustig!

Ontbijtbuffet was prima, room-service uitstekend. Verder niet gegeten in het hotel.

Afstand tot Kopenhagen is ongeveer 45 minuten.

Service is prima, mensen vriendelijk. Kinderen zijn welkom.

Helsingør scoort een 8 uit 10, op basis van 9 reviews