Vakantiehuis Plejerup Huse

Met jonge kinderen

Niet meer verhuren

Lucas
19-9-2017

Het door verhuurder onder nummer 66088 aangeboden vakantiehuis in Plejerup Huse is in een zeer slechte staat van onderhoud. Wij hadden het huisje speciaal geboekt vanwege de hottub. Deze was bij aankomst zwaar vervuild en ook nog eens lek. Hetzelfde geldt voor de wasmachine ook vuil en defect. Diverse lampen waren kapot dus hebben we zelf maar peertjes gekocht etc. etc. De foto's spreken boekdelen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Plejerup Huse in Grevinge, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Plejerup Huse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.