Sorteren

Reviews over Græsted

Plek voor tussenstop

Margriet
    12-4-2018

Bungalow met fasciliteiten voor mensen met een beperking. Ziekenhuisbed in de kamer die valt af te scheiden met een scherm. Wij hebben hier overnacht als tussenstop om een dag naar Kopenhagen (45 min met de auto) te gaan en de aanhanger ergens te laten staan. Daar is het goed voor. Bungalow was prachtig en heeft ook een (rolstoel) aangepaste keuken. Kindvriendelijk.

mooie plek voor de terugreis

broost
    3-7-2011

Op terugreis vanuit Noorwegen een stop gemaakt op deze camping. Het was erg mooi weer en dus lekker aan het water gelegen. Mooi de tent droog ingepakt en daarna naar huis. Leuke dorpjes in de buurt