Reviews over Gilleleje

Huis met zeezicht: super!!!

MvB,
    17-8-2017

Prachtige plek huisje nr 178! Eenvoudig, schoon, prima bedden, compleet, mooie omgeving, kopenhagen aanrader...voor ons prachtig begin van de rondreis door Denemarken!

Heerlijke vakantie!

Erwin & Nicole,
    7-5-2017

Ons huisje keek uit op zee, wat een geweldig uitzicht! Het huisje zelf was wat verouderd, maar met zorg ingericht en netjes schoon. Er zat een nieuwe keuken in, flatscreen tv met dvd-speler en goede Wifi. Speeltuintje was klein en gezellig.

We zijn met de trein naar Kopenhagen geweest, dit was echt zeer goed te doen. En wat een geweldige omgeving: prachtig Helsingor, met de brug naar Zweden en Gilleleje zelf is een gezellig dorpje.

Alleen de afrekening (elektra en water) is schrikbarend hoog...

Mooi rustig park

Rommens,
    9-7-2013

Het huisje was van alles voorzien en schoon bij binnenkomst. Beddengoed moet je zelf meenemen, maar het zijn goede bedden.

Op het park een fijn zwembad en vlak bij een strandje, waar de kinderen zich goed konden vermaken.

Genoeg privacy rondom je huisje en veel veldjes waar de kinderen konden spelen.

In Gilleleje verschillende supermarkten. Je bent zo in Kopenhagen.

De kinderen hebben het prima naar hun zin gehad.

Personeel erg vriendelijk.

Verrassend mooi

judy wessels,
    30-8-2012

Na een lange reis met de trein......

Super fijn huisje ( gerenoveerd ) -prachtig strand-prima zwembad - leuke speeltuin voor de kinderen- aardige mensen bij de receptie- kopenhagen is maar 1 uur met de trein - prachtig kasteel in Helsingor

Volgens de kinderen....leukste vakantie !

Ik zou er niet meer naar toe gaan

Mulder,
    22-9-2011

Wij waren hier met zijn 2-en en hadden een gerenoveerd huisje. Bij aankomst was het huisje behoorlijk smerig. We hebben dit gelijk gemeld en de schoonmakers terug laten komen. De dingen die we aanwezen als voorbeeld (plek in de douche) hebben ze schoongemaakt maar dat was het dan ook wel. Het bleef dus vies.

Al met al zeer teleurstellend. Zoals iemand anders ook al vertelde, vrij vies stinkende dekbedden, kussens en matrassen. Ik zou zoveel mogelijk zelf mogelijk meenemen.

Verder was het mooi groot en compleet ingericht. Waterkoker, koffiezetapparaat, oven en losse magnetron, vaatwasser en flatscreen tv. Alles was compleet en aanwezig. Buiten kun je gezellig zitten en er is een grote buiten tafel om aan te eten.

De omgeving viel ons erg tegen. We vonden het ongezellig en in de dorpjes is weinig te doen. Dit is zeker een mooi park maar vooral voor rustzoekers en niet voor mensen die houden van bedrijvigheid en gezelligheid met marktjes enzo.

Let op : waterschoenen mee voor kinderen

Gilleleje scoort een 6 uit 10, op basis van 3 reviews