Hotel Gentoftesterster

• Sauna

5 reviews over Hotel Gentofte

• 8Janssen20-07-2010

Prima Hotel in rustige wijk

Wij hebben met 2 echtparen 3 nachten in dit hotel geslapen (juli, 2010). Het hotel is prima. De kamers die wij hadden waren ruim en schoon. Er staat een waterkoker met koffie en thee op de kamer, en het sanitair is nieuw. De bedden zijn uitstekend. Wij hebben 1 avond in het hotel het dagmenu gebruikt, en dat was prima en niet te duur. Het ontbijt is compleet en lekker. Er is geen bar in het hotel. Drankjes bestellen tijdens openingstijden in het restaurant, en daarna bij de receptie. Vanuit het hotel ben je binnen 20 minuten in het centrum van Kopenhagen (auto, taxi, trein). Het hotel heeft een prive parkeerplaats achter het hotel. In de omgeving van het hotel in niets te beleven en er zijn weinig restaurants en bars. Hotel is aan te raden voor een paar dagen in Kopenhagen.

Gereisd met vrienden in juli 2010

• 8M.Janssen06-08-2007

Mooi Hotel. Ziet er allemaal keurig uit. Kamers aan de kleine kant maar ook weer niet te klein. Ontbijt goed. Alleen word er niet geserveerd op het teras. Als je iets wilt drinken daar dan moet je het binnen melden maar dan komen ze het wel buiten brengen.

Gereisd met partner in augustus 2007

• 7M.Janssen06-08-2007

leuk hotel nabij Kopenhagen. Kamers goed en zuiver maar aan de kleine kant(niet te klein) Bediening op het teras is er niet men moet dat zelf binnen halen. Andere keer komen ze het wel brengen na het gemeld te hebben.

Gereisd met partner in juli 2007

• 8GJB18-06-2005

Aardige mensen, prijspeil is erg hoog, waardoor prijskwaliteit verhouding lastig blijft. Wij werden ge-upgrade naar Superior room, niet groter maar wel mooier ingericht. Zeer kleine kamers, maar wel schoon, verzorgd ingericht en mooie badkamer. Ideaal voor stedenvakantie Copenhagen (gratis parkeren) en een rustig hotel, met een prima ontbijt.

Gereisd in juni 2005

0 tips over Hotel Gentofte

0 vragen over Hotel Gentofte

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Zwembad

• JacuzziAanwezig

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
      • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
      • Op het terreinBagageruimte, Disco, Terras, Tuin
      • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats