Hotel Frederiksværk

Kleine hotelsWeer vandaag18°11°

We hebben een aantal aanbieders voor Frederiksværk voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Frederiksværk in het Nederlands

aardig hotel in midden van het dorp

Hubert
18-8-2010

Groot uitziend hotel in het midden van het dorp. Kamer is ok maar de badkamer is vrij primitief, douchekop hangt achter de deur en is aangesloten op de wasbak. (geen apparte douche) Ontbijt 's morgens is goed

Gereisd Zakelijk in augustus 2010

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Op het terreinTuin

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Frederiksværk in Frederiksvaerk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Frederiksværk zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.