Camping Højsager

2 reviews over Camping Højsager in het Nederlands

Sympathieke camping, ideaal gelegen

Peter Vos
19-8-2019

Een aantrekkelijk gedeelte voor de toeristische plekken; door robuuste, gevarieerde hagen afgebakende veldjes met mooie vlakke staanplaatsen. De camping is voorjaar 2019 overgenomen door een sympathiek en enthousiast echtpaar uit Kopenhagen. Sanitair voldoet, eigenaar beloofd verbetering komend jaar (geen muntautomaat meer voor warm water). Ideale groene uitvalsbasis voor allerlei dagtrips naar Louisiana museum, Karen Blixen huis, Kopenhagen (half uur), diverse kastelen, aantrekkelijke noordkust met stranden.

Gereisd Met partner in augustus 2019

groene maar gedateerde camping

michel
17-8-2015

ruim opgezet met verschillende afgescheiden veldjes; ook veel vaste staplaatsen, maar deze staan apart van de toerplaatsen; beheerders erg vriendelijk; klein winkeltje met eerste levensbehoeften, maar vooral drank en zoutjes. In Fredensdorf (ca 4 km) zitten een Netto en een Aldi; vlak bij hoogspanningsleiding in het groen; sanitair zeer gedateerd, wordt dagelijks schoongemaakt maar dat is eigenlijk niet voldoende; goede campingwifi tegen betaling

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2015

Nog geen informatie beschikbaar over Camping Højsager

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Højsager in Fredensborg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Højsager zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.