Reviews over Fakse Ladeplads

Mooie camping maar geen zin in schoolkampen meer!

Dionne,
    26-8-2018

Het is een supermooie camping met zeer veel faciliteiten. Voor de animatie moet je een pas kopen of strippen en dan kan je naar de binnenspeeltuin, zwembad, midgetgolf etc. Heel uitgebreid allemaal. De camping ligt ook wel achteraf, grote supermarkten zijn 20 minuten rijden.

Wij verbleven in een strandhuisje, was ook mooi, wel behoorlijk aan de prijs vergeleken met de andere campings die we in Denemarken hadden. De strandhuisjes grenzen aan een groot veld waar -in ons geval- een schoolkamp met 120 kinderen was en op de dag voor vertrek ook een nog een soort schoolreisje die voor onze ontbijttafel een potje slagbal stonden te spelen. Hier hebben we uiteraard over geklaagd en we kregen ook restitutie van wat activiteiten maar dit is wel gangbaar in augustus als de scholen zijn begonnen op deze camping. Dus daar moet je wel even rekening mee houden.

Prachtige camping. Veel extra kosten. Rust in mei

Eline,
    16-5-2018

Aankomst was wat vervelend. We kwamen rond vijf uur aan, buiten openingsuren receptie en het gaf nog wel even gedoe om in te checken. Moest via een apparaat, maar hoe we aande sleutel moesten komen, was ons niet duidelijk. Uiteindelijk met de telefoon gebeld en toen goed geholpe. Het gaf mede wat ergenis omdat er wel een medewerker in de receptie zat. Huisje prima. Netjes en schoon. Meivakantie laagseizoen. Waren nauwelijks gasten. Park uitgestorven. Wel erg mooi! Mooi klimbos met luchtkussens en we zaten zo ongeveer naast de Oostzee. Uitstapjes gemaakt naar mons klint, kopenhagen ( met trein vanaf faxeladeplats), svens klint en grote zandafgraving bij Faxe. Als je rust zoekt in de meivakantie hier gaan zitten! Enige in 20 huisjes! Sanitair camping bekeken: top!

Opletten op rekening. Volgens mij hebben we toch twee keer schoonmaakkosten betaald. Elctriciteit apart afgerekend. Kijk goed of je de laagseizeon prijs krijgt!

Goeie tussenstop

Heidi,
    5-1-2017

Onderweg naar Zweden stonden wij hier 1 nacht. Een prima camping daarvoor. Er is een stukje bos om doorheen te lopen naar het kleine strandje. Het uitzicht daar is prachtig. De camping zelf is ook heel mooi, ruime plaatsen en mooi sanitair. Voor douches en wi-fi moet je bijbetalen. De stroom is 13A. Het personeel aan de receptie is erg vriendelijk.

super leuk houten huisje op een heel rustig park

robindehoog_1,
    6-7-2015

leuk houten huisje met een schuurtje en een hele grote tuin met eigen parkeerplaats. Gelegen op een hele rustige plek met allemaal vooral houten vakantiehuizen waar hier en daar gepensioneerden in wonen.(het is er super rustig en verder niks te doen op het park)

Indeling:

1 iets kleinere slaapkamer met een 2 pers. bed (twijfelaar)

1 ruime slaapkamer met een stapelbed.

Dan is er in de woonkamer een zoldertje waar een 2. pers (klein) matras op de grond ligt.

Er is een airco aanwezig in de woonkamer die heb je als het warm is wel nodig denk ik..

Verder alles aanwezig in de keuken : oven, koffiezetapparaat, waterkoker (moet wel ontkalkt worden!), pannen, borden, broodrooster, combimagnetron enz..

Apparte douche ruimte in de badkamer want het putje zit ergens onder de wasmachine....schijnt daar normaal te zijn.

de niet zo prettige dingen:

matrassen zijn doorgezakt.

het was bij aankomst niet schoon

geen vriezer

geen afwasmachine

geen nieuwe stofzuigerzak

Douchekop moet vervangen worden

Druk, druk, druk!

e_langereis67,
    10-8-2013

Prachtige 4-sterren camping gelegen aan zee, wel erg groot en druk. Kon slechts voor een nacht een stroomplaats krijgen, en dat was de laatste van die dag maar daarom wel de mooiste.... Zo ongeveer op het strand en redelijk ruim. Voor pubers ideaal om aan de aandacht van ouders te ontsnappen en vakantieverliefd te worden. Zwembad, strand, game- en televisiehal, voetbal, volleybal, tafeltennis, minigolf, wifi, snacks en restaurant, die zie je nooit meer terug. Mooi sanitair in duurzame gebouwen. Ruime kampwinkel.

Fakse Ladeplads scoort een 8,5 uit 10, op basis van 3 reviews