We hebben een aantal aanbieders voor Dragør voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Dragør voor je op een rij gezet:

Reviews over Dragør

Prima, grote en rustige camping.

Ellen,
    28-8-2017

Camping is groot met, denk ik, veel vaste gasten. Alle caravans staan in keurige straatjes op redelijke plekken. Het tentenveld aan de rand van de camping is wel mooi en wat landelijker. Sanitair was prima, bij aankomst krijg je een kaartje waarmee je de slagboom bedient, de deur van het toiletgebouw openmaakt en heet water gebruikt (en betaald). Op de camping kan je brood bestellen maar verder geen winkeltje of restaurant gezien. Er is een klein zwembadje en een speeltuin. Van de vliegtuigen hebben wij geen last gehad. Dragor is een leuk toeristisch dorp met een jachthaven en een strandje. Prima dus voor een paar dagen en als uitvalsbasis voor een bezoek aan Kopenhagen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Prima plek

j.akker,
    9-7-2012

Prima plek voor een bezoek aan Kopenhagen en omgeving. De bus naar hartje stad stopt aan het eind van de straat en binnen 10 minuten zit je op de snelweg.

De camping is de laatste jaren flink uitgebreid en doet nog wat kaal aan, maar over een paar jaar is het vast een prachtig aangelegde camping. De voorzieningen zijn ruim en goed onderhouden. De staanplekken idem.

Enige minpunt is de nabijheid van de luchthaven afhankelijk van de windrichting is het starten duidelijk te horen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

Prima camping voor bezoek Kopenhagen

Arjan,
    22-8-2011

In houten chaletje gezeten. Camping onder de rook van het vliegveld Kopenhagen, dus veel te zien maar ook enige geluidsoverlast. Geen strand in de buurt, wel kust (steen / dijk / brug naar Zweden). Prima ligging 15 minuten per auto naar centrum Kopenhagen. Veel aanraders hier w.o. Tivoli. In Tivoli aanrader Turpas, want losse kaartjes zijn erg duur en zo op.

Eindafrekening > 10%, dus opletten. Campingpas DK vereist (nog nooit van gehoord) bij verhuur vast accomodaties.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011
Dragør scoort een 6,8 uit 10, op basis van 4 reviews