Reviews over Boeslunde

Mooie camping, maar wel wat minpuntjes

Gert,
    27-7-2015

De kampeerplaatsen op deze camping zijn erg mooi. Ook de speelgelegenheden voor kinderen zijn prima. Het sanitair laat echter te wensen over. Het stinkt er behoorlijk. Een ander nadeel is dat je overal apart voor moet betalen. Zwembad, douches, wifi.

Zeer sfeervolle camping

Carola,
    18-8-2010

De entree van camping zorgt direct al voor een sfeervolle indruk. Voor de kinderen zijn er leuke speeltuin met trampoline, kabelbaan, mooncars (skelters) en er is een zwembad waar je gebruik van kunt maken. Voor het zwembad vragen ze wel een kleine bijdrage. 5 dagen kaart is bijv. 60 kronen. Op ongeveer 7 km ligt het havenplaatsje Skaelskor waar heerlijk op een terras kunt zitten en boodschappen kunt doen. Kopenhagen zit een uur rijden van de camping en is prima te doen. Parkeren kun je doen in het voorstadje Hoje Taarstrup en vandaar met de S-Bahn ben je zo in Kopenhagen. Kinderen tm 12 jaar zijn gratis in de S-Bahn.

Boeslunde scoort een 9 uit 10, op basis van 1 reviews