Reviews over Bandholm

Prima overnachtingsplek

Geert,
    1-1-2013

Eindelijk hebben we een goede en betaalbare overnachtingsplek in Denemarken gevonden als tussenstop op onze terugreis vanuit Zweden! We sliepen in 2 ruime appartementen die bij het (mooie, klassieke en rustig gelegen) hotel horen maar iets verderop in de straat liggen. Het personeel was buitengewoon vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijtbuffet was eenvoudig maar voldoende. We konden ook om 20.30 uur 's avonds nog zonder problemen in het restaurant terecht.

De dekbedden waren wel erg warm. Het eten was goed betaalbaar, € 4 voor een kopje thee of koffie was echter wel even schrikken.

rustig hotel

tresa,
    17-10-2010

Op doorreis geslapen in bandholmhotel. De kamers bevinden zich in een bijgebouw, waarschijnlijk oude huisjes behorende bij het vroegere landhuis waarin nu het restaurant e.d. is gevestigd. De kamers zijn zeer schoon, echt op zijn deens ingericht, wel erg sober. Maar alles is er. Badkamer ook sober maar schoon en alles wat je nodig hebt is aanwezig. In de kamers lage balken waar je om heen moet lopen. Geen lichtknop naast je bed, wel achter het bed een lamp maar die kun je vanuit bed moeilijk bedienen. het hotel ligt vlak aan zee, het eten is fantastisch en zeer verzorgd. Voor denemarken redelijk geprijsd, een aanrader. Gemakkelijk vanaf de snelweg te bereiken.

Bandholm scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews