Hotel Zleep Ballerup

KinderhotelWeer vandaag11°9°
6,6

We hebben een aantal aanbieders voor Zleep Ballerup voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Zleep Ballerup in het Nederlands

prima low budget oplossing

kosimodo
29-3-2009

een prima hotel voor de low budget reizende.

Minpunten; het ontbijt wat zeer miljeuonvriendelijk en ongemakkelijk is, het ontbreken van gratis internet en de beligging. Er is in de buurt echt helemaal niks te doen. Pluspunten; goede schone kamers met een heerlijke douche voor een redelijke prijs.

2007

Prima hotel, geen poespas maar basic en netjes

Bianca Bakker
12-8-2007

Prima hotel, geen poespas maar basic en netjes. Schone badkamer met heerlijke douche. Ontbijt is niet erg uitgebreid maar wel vers en lekker. Bereikbaarheid is prima, ligt ca. 5/8 minuten lopen van het treinstation (of 1 halte met bus 350S). Dit treinstation ligt 22 treinminuten vanaf het Centraal Station van Kopenhagen. Om andere reizigers ons zoekwerk te besparen: koop bij het station een 10 'klipper' kaart van 2 zones. Van Kopenhagen Centraal naar Ballerup is het 4 zones. D.w.z. p.p. 2 keer met je kaart in de stempelmachine. Je neemt op Kopenhagen Centraal de C-trein richting Ballerup en stapt uit op station Malmparken (13 haltes). Vandaaruit neem je bus 350S (1 halte). Lopen is ook prima te doen. Je loopt richting de Mac Donalds en gaat daar rechtsaf. Bij de eerste stoplichten ga je naar links. Je ziet dan vanzelf het hotel aan je rechterhand. Mocht je toch de weg kwijtraken, onthou dat het hotel naast de Super Arena ligt, dat kent iedereen daar.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zleep Ballerup in Ballerup, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zleep Ballerup zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.