Reviews over Vorbasse

Ideale camping in de buurt van legoland

Eshuis,
    24-8-2018

Gemoedelijke camping met fantastische faciliteiten. Familie douches, keuken, winkeltje, binnen zwembad aan de overkant, huurskelters en speeltuinen. Er worden af en toe activiteiten georganiseerd door de vaste camping gasten. Zeer aanbevolen voor een paar relaxte dagen in de buurt van legoland (10 km).

super gastvrij

hollander,
    10-8-2016

gastvrij onthaal, heerlijk ontbijt, mooie ruime familiekamer, op 10 min van legoland

Een aanrader!

Fam. Bosma,
    6-8-2011

Hotel is een wat weidse benaming. Het is een soort bed & breakfast (6 kamers), met de bijbehorende betrokkenheid, warmte en servicegerichtheid van de eigenaren. De hele dag gratis koffie en thee, wijn en bier voor een prikkie en je kunt de koelkast gebruiken voor je eigen spullen. Verder stellen de eigenaren hun parkeerkaarten voor Legoland / Lalandia ter beschikking (scheelt weer 50 DKR parkeerkosten). Legoland ligt vlakbij. Al met al een prima plekje voor een paar nachten.

service!

Tom,
    19-8-2010

Hier nachtje verbleven in een (heel ruime) familiekamer na een doornat dagje Legoland. Bij aankomst 's avonds, werd onmiddelijk spontaan aangeboden om de natte kledij in de droogkast te steken en een warme tas koffie te drinken, super service! Kamer proper, gratis internet, heel ruim, uitstekende bedden. Ontbijt 's morgens ook prima. Een aanrader!

super hotelletje

Jochen Nijs,
    8-8-2010

Fantastisch hotelletje/bed and breakfast. Uit alles blijkt dat de uitbaters dit uit hobby doen. Het hotelletje is nog maar enkele jaren (ik dacht 2 of 3) open. Zeer ruime kamers met uitstekende bedden. Zeer proper. 's Morgens word je wakker met de geur van vers gebakken broodjes en heerlijke koffie. Ideale plaats om Legoland te bezoeken. Echter in Billund zelf is vrijwel niets te doen. Je vindt er amper een winkel, laat staan een restaurant. Dus voor een dag of 3 prima, doch niet langer.