Reviews over Viborg

Heerlijk hotel en mooi centraal /GREAT HOTEL

Lindy Heesters,
    8-8-2010

We zijn gekomen in de zomervakantie. Dan is dit businesshotel juist goedkoper. We kregen een kamer met een keuken (alles erbij aan pannen e.d. aan toe) en in de badkamer een sauna, bubbelbad en douche. Fijne bedden en tv met dvd speler. Ook veel gratis filmkanalen en de films zijn hier ondertiteld dus gewoon in het Engels te volgen. Verder gratios internet op de kamer, dus gratis contact met het thuisfront en makkelijk om weer en evenementen op plaats van bestemming bij te houden. Ook kun je je kleding wassen en strijken. Het hotel ligt middenin het centruim, maar is toch heerlijk rustig. Een aanrader!!!

Een adres om terug te komen

Adriënne,
    12-8-2009

Wat een heerlijke camping. Hoewel ik niet van grote campings hou en deze met ruim 250 plaatsen eigenlijk niet tot mijn categorie behoord, heb ik totaal geen spijt van de week die ik hier doorbracht.

Je merkt nauwelijks dat de camping zo groot is. Wat een rust. Er is een prachtige en goed geoutilleerde keuken, voldoende en zeer goed onderhouden sanitair.

De dame bij de receptie gaf veel informatie over de omgeving en draaide zo een weeroverzicht uit als je dat wilde. Wij voelden ons hier erg welkom.

De camping heeft een kleine maar goed gesorteerde winkel. De eerste levensbehoeften kun je er kopen. Elke dag vers brood bestellen hoorde tot de mogelijkheden.

Uit eten op de camping kon niet, maar de dichtbijgelegen stad biedt genoeg mogelijkheden.

Viborg is bovendien een prima plaats als je uitstapjes wilt maken in Midden- en Noord-Jutland.

Wij komen zeker nog eens terug.

Een adres om terug te komen

Adriënne,
    12-8-2009

Wij komen zeker nog eens terug.

fantastisch

Jan,
    23-12-2008

De camping is hartstikke gaaf en gezellig, veel nederlanders ook, en er wordt heel veel muziek gemaakt 's avonds bij haardvuur!

Viborg scoort een 8,3 uit 10, op basis van 4 reviews