Hotel Kryb-i-ly-kro

Hotel Kryb-i-ly-kro

We hebben een aantal aanbieders voor Kryb-i-ly-kro voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Kryb-i-ly-kro

Fantastisk oplevelse.

Bloss
26-2-2015

Aldrig har vi på noget overnatningssted i DK oplevet så flot en service, så god mad og så hyggelige rammer.

Værelset var pænt og med gode senge. Swimmingpoolen var ren og opvarmet og saunaen havde den rette temperatur.

Hyggelig pejsestue med ild i pejsen

Personalet i receptionen og tjenerne i restauranten var meget servicemindede.

Maden var en Michelin stjerne værdig.

Alt i alt en fantastisk oplevelse.

Måske igen

knud madsen
24-8-2011

Flot beliggenhed- fin service i receptionen.Menukort og service i restauranten kan sagtens blive bedre.Maden er for fabriksaktig, smager af det samme lige meget hvad du bestiller.Der er for stor forskel på betjeningen. Pris og kvalitet passer ikke sammen.

På besøg i august 2011.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kryb-i-ly-kro in Vejle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kryb-i-ly-kro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kryb-i-ly-kro scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.