Vakantie in Vejle

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Vejle

Reviews over Vejle

• 8Janet20-02-2017

Gezellig stadje aan het eind van de fjord

Super gezellig stadje, met een mooie winkelstraat, leuke winkels en veel restaurants. Dichtbij het uiteinde van een fjord, prachtig uitzicht op het water en bergen links en rechts.

Minder goed: fietsen is niet echt handig in het stadje. Soms is er een fietspad, maar meestal moet je kiezen tussen het trottoir of rijweg.

• 7Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 9Omgeving
    • 9Sfeer in stad
    • 9Stranden
    • 7Zorg voor natuur

juli 2015

• 8Marcel Mooij09-06-2015

Leuke bestemming voor een weekend.

Bijna alles op loopafstand.

• 6Uitgaanslevenn
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in juni 2015

• 10laura.sommer25-06-2012

Elsker Vejle, et fantastisk sted

Mit indtryk af Vejle er helt fantastisk. Det er en by med mange muligheder og dejlige strande. Super gode butikker og godt indkøbscenter.

• 10Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 10Omgeving
    • 10Stranden

Gereisd met vrienden in april 2012

• 8Wim10-11-2011

Leuk plaatsje

Dit plaatsje heeft een gezellige binnenstad en is gelegen aan het Vejle fjord

• 7Cultuur
    • 7Omgeving

Zakelijk gereisd in november 2011

• 9Anita28-08-2009

Echt een heerlijk land !

Denemarken is een heerlijk land. Zoals Nederland bij wijze van spreken 30 jaar geleden was. Goudgele velden zo ver als je kunt kijken, cultuur in de steden, kraampjes langs de veldwegen waar van alles te koop is (gewoon pakken, geld in een bakje doen en meenemen. Moet je in Nederland voor komen, waren kraampje, geld en spullen in 1 keer weg.....), leuke restaurantjes, geweldige uitzichten. Denemarken is geweldig !!

• 5Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 9Omgeving
    • 8Stranden

augustus 2007

• 8mari broks13-06-2009

was heel mooi

mooi kort bij legoland ongeveer 15 kilometer er vandaan makkelijk te doen met de auto. vlak langs een groot fjord met een hele grote brug

• 8Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 8Omgeving
    • 8Stranden

mei 2009

• 10Johannes12-07-2006

Een woord; GEWELDIG! Wat een leuk stadje, alles te doen. Wij ook op doortocht naar Legoland hier beland! Prima vermaakt!

• 10Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 10Omgeving
    • 10Stranden

Gereisd met partner in juli 2006

• 7Bianca Mokkenstorm16-05-2005

We hebben leuke herinneringen aan Vejle. Kwamen er toevallig toen we onderdak zochten voor een weekendje Legoland. Uiteindelijk daar zelfs onze trouwringen gekocht bij de plaatselijke juwelier/goudsmit. Toen we jaren later, voorzien van kinderen, op doorreis naar Zweden weer eens binnenstapten had de goede man onze trouwkaart nog steeds op het prikbord hangen. Er is daar een gezellige kroegencultuur, veel dronken mensen maar niemand vervelend.

• 8Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur