Camping Vejers Familie

We hebben een aantal aanbieders voor Vejers Familie voor je op een rij gezet:

Eurocampings
Eurocampings

2 reviews over Camping Vejers Familie in het Nederlands

Suter genieten

Nettie
18-11-2016

Een mooie plek midden in de duinen. Let op: er is nog een Vejers Strand maar die ligt verder van zee en is vaak overbevolkt! Vanaf de camping is het een stukje lopen over de mulle duinen. Maar ook per fiets en auto is het strand goed te bereiken, én te berijden. Er is niets te koop op het strand, geen restaurantjes, geen vis, geen ijs. Maar het is geweldig om in je relaxstoelen, met de BBQ voor je, te genieten van het strandleven. Of genieten van een spectaculaire zonsondergang.

Gereisd met partner in Sun May 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Kan een stuk beter

Nettie Kuijer
16-9-2016

Natuurlijk, het is goedkoop en redelijk dicht bij zee. Maar als je de moeite neemt om een paar honderd meter verder te rijden dan vind je de ruimte en natuur die je zoekt op Veijers strand. Helaas staat daar een review dat waarschijnlijk op Veijers familie camping slaat...Want je zit inderdaad boven op elkaar op Veijer familie..

Gereisd met partner in Thu Sep 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Nog geen informatie beschikbaar over Camping Vejers Familie

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Vejers Familie in Vejers Strand, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Vejers Familie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.