Camping Vederso Klit

Meer camping info

3 reviews over Camping Vederso Klit

• 3Hendrik Paulsen02-05-2013

never again

Beautiful located in the dunes of Danmark but that is about it... Never experienced such rude staff and only interested in how to make money. I mean almost 100 krona for some french bread in their over priced camping shop. If you are looking for a camping site and you see their sign please pass by and look for alternatives...

• 3Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

• 0nicoletpostel01-06-2012

Hoge kosten naderhand dus zeker geen aanrader.

Het huis is erg mooi, prachtig zwembad, lekker ruim, we hebben ons er prima vermaakt, maar naderhand moesten we een enorm hoge toeslag voor energie betalen (borg van 350,- kwijt en nog extra 120 euro betalen) en ondanks het feit dat we heel goed hadden schoongemaakt moesten we toch 190,- betalen. Een enorme domper, dit doen we nooit weer.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in april 2012

• 9James01-08-2011

Prachtige vakantiewoning, nare verassing achteraf.

In Vederso Klit (niet op de camping!) hebben wij via DFB een vakantiewoning gehuurd. Wij waren met een groep van 6 volwassenen en 2 kinderen. De woning was compleet en voorzien van een zwembad waar de kinderen vele uren dankbaar gebruik van hebben gemaakt. Ook de volwassenen namen met regelmaat een frisse duik. De woning is mooi ruim en biedt tal van gemakken zoals tv, WiFi en DVD-speler. De omgeving is schitterend vooral als je van rust en ruimte houdt. Ideaal om strandwandelingen te maken waar ook resten van de Atlantic Wall uit 40-45 terug te vinden zijn. Er is één groot minpunt: de eindschoonmaak. Deze werd als onvoldoende beoordeeld en dat terwijl we heel erg ons best hadden gedaan. In het Duits kregen we een 'vodje' waar op stond dat we naar onze borgsom konden "fluiten" want de woning was niet schoon. VOLKOMEN ONTERECHT!! Ons inziens is het een goedkope truuk om de borg te behouden. Klagen bij DFB leidt tot niets, zeer slechte aftersales dus!

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in mei 2011

0 tips over Camping Vederso Klit

0 vragen over Camping Vederso Klit

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi

• Betaalde wifiGehele hotel