Camping Rejkjaer

1 review over Camping Rejkjaer in het Nederlands

Dat kan beter !!

Dick Postma
11-7-2010

We zijn hier met een camper geweest voor een enkele overnachting. Slecht Engels sprekende meneer achter de receptie die ons vorstelijk een royale staplaats aanbood. Makkelijk want we waren nagenoeg de enige bewoners van de hele camping op een aardig Deens echtpaar na die een seizoensplek hadden achterop het terrein. Oh ja, en s'nachts een soort kluizenaarsechtpaar die heel spichtig een toiletbezoek brachten. Een uitgestorven toestand dus met smerige toiletten/douches. De beheerder was aardig maar schoonmaken was nou niet zijn sterkste kant. Op het terras bij de receptie stonden enkele tafeltjes met daarop een half opgegeten maaltijd. Deze heeft er twee dagen gestaan (in de brandende zon) Brrrrr..

Gereisd Met partner in juni 2010

Nog geen informatie beschikbaar over Camping Rejkjaer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Rejkjaer in Ulfborg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Rejkjaer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.