Reviews over Tornby

oortrekcamping met grote klasse

broekie75,
    4-9-2016

Je kunt hier een kamer huren als je 's avonds van de boot af komt. Dichtbij Hirtshals, dichtbij douche en toilet en buiten de campingslagboom zodat je evt. vroeg kunt vertrekken.

Fijne kamer (2 stapelbedden) met 4 krukken en een hangtafeltje. Weinig luxe, maar dat heb je dan ook niet nodig.

Op 1 km van de zee.

Leuke familie camping

familie,
    31-8-2016

Op doorreis ban Noorwegen naar Nederland deze zeer complete famikie-camping aangedaan. Leuk strand vlakbij, speeltuin en zembad. Douches en zwembad gratis waardoor de prijs/kwaliteit goed is.

mooie ruime camping

André en Jolanda van den Haselkamp,
    7-6-2015

We hebben hier overnacht voor de overtocht naar Noorwegen. Prima camping, schoon sanitair, vriendelijk ontvangst, behulpzaam, vrij douchen dus geen muntjes. Ook ruime familie douches aanwezig. Keukens op de camping waar je kunt koken, incl. magnetron. Wifi voor een paar euro verkrijgbaar.

Naar het strand lopen is 900 meter. Op 5 minuten rijden van de veerboten naar Noorwegen. Alle voorzieningen aanwezig voor een camper.

Prima voor 1 of 2 nachten

Rene,
    25-7-2013

Schoon, groot en altijd plek voor een kort verblijf. Keurig sanitair. Behulpzaam personeel. 10 minuten van de ferries naar Noorwegen. 1 km vanaf het (auto) strand. Hirtshals zelf heeft niet veel te bieden. Vuurtoren en Bunkermuseum. Buiten de camping prima pizza/doner tentje om te eten.

Nette camping

Dahoochedman,
    24-9-2011

Leuke camping om 2 dagen te wachten op de boot op loop afstand van heT strand en 10 minuten rijden naar de boot van Noorwegen eten is erg lekker buffet vorm en betaalbaar vriendelijke eigenaren en goede sanitair in 1 gebouw andere iets minder

Tornby scoort een 10 uit 10, op basis van 2 reviews