Tijdelijk €25 aanbetaling

Arrild-Ferieby

We hebben de beste aanbieders voor Camping Arrild-Ferieby voor je op een rij gezet:

4.9MatigScore uit 12 reviews

Meer camping info

12 Reviews over Arrild-Ferieby

• 4Hans24-07-2022

Gedateerd huisje

Zoals de titel aangeeft, een gedateerd huisje. Het ziet er allemaal wat verouderd uit. Minpunten: Laminaat in de kamer stond redelijk bol. Buitenzitje was met trekbandjes gerepareerd en miste de kussens. Bedden lagen erg slecht. Het huisje miste ook de sfeer.

We zaten in huisje 29-3105. Het park was ook erg groot en je kut merken dat deze omgeving druk is in het zomerseizoen.

• 6Staat v/h sanitair
  • 9Familie Tieman14-08-2019

Top!

Huisje gehuurd via touroperator. Huisje was netjes en gezellig met open haard. Mooie tuin met veel privacy. Personeel erg vriendelijk. 2 dagen legoland voor onze zoon (8) was top. Makkelijk aan te rijden. 2 dagen eiland Romo was heerlijk, mooi strand onze dochters ( 11 / 13) met ijslanders gereden bij de ijslander centrum kommandorgarden waren erg enthousiast:-) 1 dag relaxed in het zwembad op het park Arrild Ferieby, glijbaan was top, personeel was vriendelijk en de verschillende sauna's waren heerlijk. Ribe was top, stadje erg leuk en het ijs is daar heerlijk. Vikingcentrum in Ribe was ook top. Komen graag nog een keer terug.

• 9Staat v/h sanitair
  • 9Chantal28-04-2019

Helemaal tot rust en genoeg te doen

Wij verbleven in een zwart houten huisje, super comfortabel en zeer schoon. Van alle gemakken voorzien met heerlijke bedden. Park is opgebouwd uit verschillende delen, her en der huisjes. Er is een openbaar zwembad, speeltuintje en er zijn veel vogels en haasjes. Heel rustig en donker, heerlijk slapen. Bij vrijwel elk huisje staat een speelrek voor kinderen en er is genoeg groen voor voetbal tennis etc. Er is ook een uitgebreidere speeltuin met springkussen, voetbalplein en tennisbaan

• 10Ariaan Hovius-Kater02-03-2018

Voor herhaling vatbaar.

Een geweldige locatie en erg vriendelijk.

• 10Eetgelegenheden
  • 9simon06-09-2016

rust en ruimte

heerlijk park niet ver denemarken in, wij hadden een 8 pers.huisje met grote tuin en trampoline in de tuin. Op het park is een zwembad, supermarkt + tankstation maar ook een grote visvijver met snackbar en een restaurant. In de omgeving zijn veel leuke plaatsen en bezienswaardigheden, en vlak bij het park is een groot bos met looproutes.

• 9Staat v/h sanitair
  • 8calimalu05-05-2016

mooi aangelegd park in de natuur

Wij zaten in huisje 62042. Wat gedateerd, maar van alle gemakken voorzien en redelijk schoon. Ligging mooi op loopafst. van zwembad. Vooraf werd ons via "touroperator" gemeld dat we gebruik konden maken van het zwembad. Dat kon ook, maar wel tegen betaling. (50kr voor volw en 25 kr voor kind), Dit verschilt per huisje; laat je goed informeren. Strenge hygiene regels in het zwembad; naakt douchen! Dochter van 8 jaar mocht niet in bubbelbad.(vanaf 12 jaar) Heerlijk was de sauna ( badkleding) incl opgieting. Superglijbaan !! Alle huisjes veel ruimte om het huis. Het park ligt in bos/heide gebied. wandelroutes uitgezet door het park, verkeerd gelopen omdat paaltje ontbraken. Vooraf foto maken van de kaart en je komt zeker wel thuis ;) Legoland 75 minuten, Rømø 20 minuten, Supermarkt Toftlund 10 minuten rijden. Ribe 20 minuten. Legoland vonden onze kinderen na 1 dag prima, dus geen gebruik gemaakt van 2e dag gratis. Wel via bon en bon uit legoboekje 2 kids gratis entree.

• 7Sander19-11-2014

prima vakantiedorp

Naast een aantal kampeerplekken vooral veel (prive-)huisjes die gehuurd kunnen worden. Park is erg ruim opgezet, en kent veel afwisseling in de huisjes (in stijl en luxe). Heel erg rustig, en erg leuk voor vooral kleine kinderen. In de directe omgeving is vrij weinig te doen, voor leuke dagtochten moet wat verder worden gereden (Romo, Legoland etc)

• 7Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 10Dana05-01-2014

super Anlage haben dort ein Ganzjahresplatz alle sind nett und freundlich Sanitäranlagen sind super

• 8Mr. van Waardenberg10-07-2012

nice

Nice place wi th kids, lots of green space and privacy. Great pool. Beautiful fishpond. Great location, not to far from the border, 1,5 hrs from legoland, close to other nice attractions.

• 0poul erik & karen margrethe zeberg jensen25-05-2012

miljø

Pladsen ledes på rigtig vestjysk maner, lejrchefen er vellidt og meget imødekommende. Det tog os kun 20 min. at beslutte os for, at det er stedet som fastligger. Vi har aldrig, hverken på campingpladser eller i lystbådehavne set så velholdte og rene badefaciliteter.

• 7Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar