Camping Arrild-Ferieby

• Sauna

8 reviews over Camping Arrild-Ferieby in het Nederlands

• 9Familie Tieman14-08-2019

Top!

Huisje gehuurd via touroperator. Huisje was netjes en gezellig met open haard. Mooie tuin met veel privacy. Personeel erg vriendelijk. 2 dagen legoland voor onze zoon (8) was top. Makkelijk aan te rijden. 2 dagen eiland Romo was heerlijk, mooi strand onze dochters ( 11 / 13) met ijslanders gereden bij de ijslander centrum kommandorgarden waren erg enthousiast:-) 1 dag relaxed in het zwembad op het park Arrild Ferieby, glijbaan was top, personeel was vriendelijk en de verschillende sauna's waren heerlijk. Ribe was top, stadje erg leuk en het ijs is daar heerlijk. Vikingcentrum in Ribe was ook top. Komen graag nog een keer terug.

8Eetgelegenheden
    9Zwembad
    10Hygiëne

• 9Chantal28-04-2019

Helemaal tot rust en genoeg te doen

Wij verbleven in een zwart houten huisje, super comfortabel en zeer schoon. Van alle gemakken voorzien met heerlijke bedden. Park is opgebouwd uit verschillende delen, her en der huisjes. Er is een openbaar zwembad, speeltuintje en er zijn veel vogels en haasjes. Heel rustig en donker, heerlijk slapen. Bij vrijwel elk huisje staat een speelrek voor kinderen en er is genoeg groen voor voetbal tennis etc. Er is ook een uitgebreidere speeltuin met springkussen, voetbalplein en tennisbaan

8Ligging
    8Hygiëne

• 2018
    10Ariaan Hovius-Kater02-03-2018

Voor herhaling vatbaar.

Een geweldige locatie en erg vriendelijk.

10Kindvriendelijk
    10Hygiëne
    10Zwembad
    10Prijs/kwaliteit
    10Staat v/h sanitair
    10Eetgelegenheden

• 9simon06-09-2016

rust en ruimte

heerlijk park niet ver denemarken in, wij hadden een 8 pers.huisje met grote tuin en trampoline in de tuin. Op het park is een zwembad, supermarkt + tankstation maar ook een grote visvijver met snackbar en een restaurant. In de omgeving zijn veel leuke plaatsen en bezienswaardigheden, en vlak bij het park is een groot bos met looproutes.

9Zwembad
    8Eetgelegenheden

Met vrienden

• 8calimalu05-05-2016

mooi aangelegd park in de natuur

Wij zaten in huisje 62042. Wat gedateerd, maar van alle gemakken voorzien en redelijk schoon. Ligging mooi op loopafst. van zwembad. Vooraf werd ons via "touroperator" gemeld dat we gebruik konden maken van het zwembad. Dat kon ook, maar wel tegen betaling. (50kr voor volw en 25 kr voor kind), Dit verschilt per huisje; laat je goed informeren. Strenge hygiene regels in het zwembad; naakt douchen! Dochter van 8 jaar mocht niet in bubbelbad.(vanaf 12 jaar) Heerlijk was de sauna ( badkleding) incl opgieting. Superglijbaan !! Alle huisjes veel ruimte om het huis. Het park ligt in bos/heide gebied. wandelroutes uitgezet door het park, verkeerd gelopen omdat paaltje ontbraken. Vooraf foto maken van de kaart en je komt zeker wel thuis ;) Legoland 75 minuten, Rømø 20 minuten, Supermarkt Toftlund 10 minuten rijden. Ribe 20 minuten. Legoland vonden onze kinderen na 1 dag prima, dus geen gebruik gemaakt van 2e dag gratis. Wel via bon en bon uit legoboekje 2 kids gratis entree.

8Kindvriendelijk
    8Zwembad
    8Prijs/kwaliteit

• 7Sander19-11-2014

prima vakantiedorp

Naast een aantal kampeerplekken vooral veel (prive-)huisjes die gehuurd kunnen worden. Park is erg ruim opgezet, en kent veel afwisseling in de huisjes (in stijl en luxe). Heel erg rustig, en erg leuk voor vooral kleine kinderen. In de directe omgeving is vrij weinig te doen, voor leuke dagtochten moet wat verder worden gereden (Romo, Legoland etc)

8Zwembad
    7Prijs/kwaliteit
    8Staat v/h sanitair
    7Eetgelegenheden
    6Ligging

• 9Susan11-05-2011

Fantastische vakantie in een mooie omgeving.

Wij hebben een heerlijke week gehad in een ruim huisje op een groot perceel. Het park heeft voldoende faciliteiten zoals een zwembad en een speeltuin. In de omgeving is veel te doen. Legoland, de Deense waddeneilanden, het Vikingenmuseum, diverse koninklijke paleizen etc. Alles op rij-afstand. Het huisje zelf was van alle gemakken voorzien. Zeker voor herhaling vatbaar.

10Kindvriendelijk

• 9Patricia07-09-2009

mooi park, prima huisje

Zeer rustig park. Mooi huisje, in echte Deense stijl, gezellig. De huisjes zijn allemaal prive eigendom, dus allemaal uniek. De huisjes liggen op zeer grote, percelen met veel privacy. Je komt er echt tot rust. Prijs/kwaliteit in prima verhouding. Goed geschikt voor een vakantie met kinderen.

10Prijs/kwaliteit
    7Eetgelegenheden