Camping Tonder

4 reviews over Camping Tonder

• 2018
    5Sonja30-06-2018

Nooit meer

Wat een slechte camping. Het enige positieve is dat de plaatsen prima zijn. Bij inchecken werden we amper ter woord gestaan en werden we naar een campergedeelte (met caravan) gestuurd. Dus weer terug .....zoek maar een plekje uit en dat was het. Sanitair is oud, vies en niet onderhouden en echt niet schoon. Gebruik van het zwembad kan op vrijdag alleen tussen 6 en 8 uur (ehhhh...het is vakantie). We wilden betalen, het kantoor zal tot 16 uur open zijn....er was in ieder geval om 15 uur al niemand meer. Vervolgens nog gebeld maar niemand aan de lijn gekregen. Nog een keer terug geweest maar zonder resultaat. Dus mensen.....ga vooral niet naar deze camping, hij is zeker niet Acsi-waardig.

• 4Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

7G06-09-2011

rustige camping

Rustge camping , voor kinderen is er niet veel te beleven Tonder is een leuk stadje met voldoende eet gelegenheden je kan er overal met euro,s betalen maar daar maken ze wel misbruik van in de winkels

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2011

• 8M.P.Willems30-06-2010

goed

Fijne camping,vriendelijk personeel,sanitair schoon niet het nieuwste van het nieuwste maar goed

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2010

• 5Evelien Verhulst30-08-2009

slechte faciliteiten

Tonder Camping. Wij betaalden met 3 kinderen en 2 volwassenen 40 euro per nacht voor een camping met een overwoekerde kapotte speeltuin en slecht gerenoveerd sanitair. Campingbazin was zeer onvriendelijk. Enige positieve is de ligging, op loopafstand van het centrum van tonder.

• 4Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009